Sizce kaskımı kullanabilirmiyim

Katılım
28 Haz 2016
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar ben bu motor işine yeni başlıyorum henüz motorda alamadım fakat ekipmanın çoğunu tamamladım :)Şimdi sorunum şöyle birşey kaskı 15 20 dk taktıktan sonra 1 hafta boyunca geçmeyen bir ağrı oluşuyor bu ağrı iki taraftanda elmacık kemikleri ve kulağın birleştiği yerden başlıyor bir çizgi şeklinde burun kemiğinde birleşiyor.Şimdi sizce bu ağrı yanak pedlerinin sıkmasından mı oluyor düzenli kullanmaya başlasam kaskı düzelir mi yada yeni yanak pedimi almalıyım yada bu kaskı kullanamazmıyım? Kask kafama küçük değil kafam 57.5 cm medium arai quantum st aldım.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Büyük ihtimal yanak pedi. İç pedlerde genelde %10 oranında zamanla esneme payı vardır. Kullandıkça, süngerler ezildikçe rahatlaması lazım. Baskı orada değil de kafatası kısmında olsaydı onda pek değişiklik bekleme derdim.

Amma velakin, 10-20 dk takma ile oluşan ağrının 1 hafta sürmesi var ya, işte o ilginç.
 
Katılım
28 Haz 2016
Mesajlar
4
İşin garibi alırken denediğimde de 20 dk takmıştım bişey olmamıştı bayada çeşitli kask denedim kafam biraz uzun yapıda alnıma baskı yapıyor çoğu kask bulabildiğim alnımın tek rahat olduğu kask buydu bu kaskı kolunda süren insanlarda benim gibimi acaba :(
 
Katılım
28 Haz 2016
Mesajlar
4
bildiğim kadarıyla sinüzitim yok ama geçiyor belli bir süre takmayınca kaskı ağrı sinüzitte ağrı kalıcı sanırım.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Yok o açıdan sormadım eğer sinüzit problemin var ise sinüs kanallarında sıvı birikimi vardır. Normal zamanlarda bu sorun seni rahatsız edecek düzeyde değilken pedlerin baskısı ile bu seviyeye geliyor olabilir diye düşündüm.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bir beden büyüğünü alırsa kafa kısmı büyük olacağından kask görevini yapamaz. Pedlerin değişmesi lazım.
 
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar ben bu motor işine yeni başlıyorum henüz motorda alamadım fakat ekipmanın çoğunu tamamladım :)Şimdi sorunum şöyle birşey kaskı 15 20 dk taktıktan sonra 1 hafta boyunca geçmeyen bir ağrı oluşuyor bu ağrı iki taraftanda elmacık kemikleri ve kulağın birleştiği yerden başlıyor bir çizgi şeklinde burun kemiğinde birleşiyor.Şimdi sizce bu ağrı yanak pedlerinin sıkmasından mı oluyor düzenli kullanmaya başlasam kaskı düzelir mi yada yeni yanak pedimi almalıyım yada bu kaskı kullanamazmıyım? Kask kafama küçük değil kafam 57.5 cm medium arai quantum st aldım.

kastın şeklinde ve denge noktalarında sorun yaşıyorsun bu ikiside bozuk yani kaskın ucuz yada dandik mi demeliyim bilmiyorum fakat ucuzada dengeli kasklar var sen arka ağırlığı daha baskın olan kask bak. o kaskı senin yanakların tutuyormuş haberin yokmuş. yanak pedini çıkart sonra kafana tekrar tak motorun üstüne otur vizör aşşağı kayarsa denge önde kaymazsa sorun yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst