- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar ben bu motor işine yeni başlıyorum henüz motorda alamadım fakat ekipmanın çoğunu tamamladım
Şimdi sorunum şöyle birşey kaskı 15 20 dk taktıktan sonra 1 hafta boyunca geçmeyen bir ağrı oluşuyor bu ağrı iki taraftanda elmacık kemikleri ve kulağın birleştiği yerden başlıyor bir çizgi şeklinde burun kemiğinde birleşiyor.Şimdi sizce bu ağrı yanak pedlerinin sıkmasından mı oluyor düzenli kullanmaya başlasam kaskı düzelir mi yada yeni yanak pedimi almalıyım yada bu kaskı kullanamazmıyım? Kask kafama küçük değil kafam 57.5 cm medium arai quantum st aldım.