halkla ilişkiler zaten ticaretin gereğidir.hele ki büyük işletmeler buna daha fazla özen göstermek zorundadırlar.
sosyallik kimde daha çoktur dersen?
kısa ve öz olarak ''parası olan şirkette sosyallik daha faladır''
halkla ilişkilere daha fazla fon ayırıp uzman kişileri çalıştırabilir.reklamlar kampanyalar,piknikler,fuarlar,sponsorluklar,eğitim seminerleri,kurslar vs vs vs bunların hepsi paraya bakar..
ama bütün şirketler bunları yapmayı ister tabi içten içe o ayrı

görünen o ki bütün bunları dikkate aldığımızda honda bir adım önde gibi diğer firmalardan..