sizce honda mı yamaha mı sosyal yanı ne türkiyede?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Her iki markada ticari yaklaşımdalar.

Yok aslında birbirimizden farkımız ama biz xxx.' misali.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
belki yanılıyorumdur ama dısardan gözlemledigimde sonuc bu
aslında motorcu olmayanlar genelde yamahanın daha ii olduunu düsünüo
sitedekilerin ise genelde "honda hayat onda" tarzında bi düsünceleri var
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
halkla ilişkiler zaten ticaretin gereğidir.hele ki büyük işletmeler buna daha fazla özen göstermek zorundadırlar.
sosyallik kimde daha çoktur dersen?
kısa ve öz olarak ''parası olan şirkette sosyallik daha faladır''
halkla ilişkilere daha fazla fon ayırıp uzman kişileri çalıştırabilir.reklamlar kampanyalar,piknikler,fuarlar,sponsorluklar,eğitim seminerleri,kurslar vs vs vs bunların hepsi paraya bakar..
ama bütün şirketler bunları yapmayı ister tabi içten içe o ayrı:):)

görünen o ki bütün bunları dikkate aldığımızda honda bir adım önde gibi diğer firmalardan..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Motosiklet sektöründe sosyal içerikli projelerde görev alan firma yok gibi.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Konu başlığınızın içerik hakkında bilgi verecek şekilde olmasına ve en önemlisi anlaşılır olmasına dikkat ediniz. İlk mesajınızda konuya ilişkin bilgi olması da konunun anlaşılabilinirliği açısından önemlidir. Diğer şekilde mevcut başlık burada da görüldüğü gibi farklı algılanıp farklı yorumlanabilmektedir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst