sizce hangisini almalıyım.....

Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
35
arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar döndüm allaha şükür bu aralar elime iyi miktarda bir para geçecek bende malum şu anki scooterımı super sport ile değiştirmek istiyorum scooter kalacak şimdi iki motor buldum tabiiki her zaman benim gönlüm suzuki den yana ama malum temizini bulmak çok zor bir tane 1998 model cbr900rr buldum birde 2001 model gsx1000r buldum sizce hangisini almalıyım bu motorlara binen arkadaşlar yakıt parça ve tamir masrafları ile ilgili beni bilgilendirebilirlermi bir unutmadan söyleyeyim daha önce super sport kullandım yanlış anlaşılmasın şu ünlü arkadaş gibi(köşe yazılarına konu olan) ilk motorum super sport olmayacak. :):):):)
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
benim fikrim olsa sanırım hem yaş bakımından hemde SS bakımında gsx1000r daha güçlüdür ve illede 2sinden birini alıcam derse gsx1000r derim benim gönlümce karar senin :) test sürüşünden sonra karar verebilirsin
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum 900 rr larda sorun cıkıyormus dıye duyuyorum ben sana söylıgım yerınde olsam kesınlıkle srad 1000 alırdım artı suzunın her parcası var cıvatasına kadar bende de 98 model var herhangı bır sıkıntı yok hem hıcbır bınlık motor gecemez senı onu alırsan eyer :) hem modelde yuksek ama gene senın tercıhın ıyı arastır derım cevrene sor ama herkez sana suzukı dıyecek.bırde fıyat yazarsan fena olmaz aslında :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
35
dostum 900 rr larda sorun cıkıyormus dıye duyuyorum ben sana söylıgım yerınde olsam kesınlıkle srad 1000 alırdım artı suzunın her parcası var cıvatasına kadar bende de 98 model var herhangı bır sıkıntı yok hem hıcbır bınlık motor gecemez senı onu alırsan eyer :) hem modelde yuksek ama gene senın tercıhın ıyı arastır derım cevrene sor ama herkez sana suzukı dıyecek.bırde fıyat yazarsan fena olmaz aslında :)





hondaya 9200 diyorlar
suzuki yede 13000 diyorlar honda 43000 kmde suzuki 23000 civarı benim gönlümde suzuki den geçiyor sana birşey soracağım senin motor ne kadar yakıyor.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fıyatlar normal ıkı motor ıcınde ama temızmı degılmı bakman yada ustana baktırman lazım.benım motor 200-220 ykr yakıyor enjeksıyonlu ayrıca.vala ben 900 rr a bulaşma derım ama dediğim gıbı benım yada burdan baskanın yazısıyla iş yapma kardeşim gıt bır guzel araştır sor soruştur 23 bın km cok ıyı bu arada
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
scootura devam et aklına başına al, eldeki tavuk gelecek kazdan iyidir :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende şiddetle gsxr1000 al derim!! :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst