- Katılım
- 16 Kas 2007
- Mesajlar
- 3
bmw tabikide bn cbr 125imden memnunum ama bidaha hondaya tobe ettim

Benim için en iyi uzun yol motosikleti yamaha tdm
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/42574-bmw-f650-veya-yamaha-tdm-850-a-2.html
![]()