Sizce en iyi uzun yol motoru hangisi?

Sizce en iyi uzun yol motoru hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,626
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
tip olarak hız olarak diğer motorlar iyi olabilir ancak bmw nin kalitesini kimse inkar edemez en iyi denildiğinde en problemsiz anlarım ben onun için bmw
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
08ZG1400A_Styling_RF.jpg

08ZG1400A_Styling_RS.jpg
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Kaiser senden bu cevabı beklemiyordum ::150::

bence DeLi 1000 en iyisi ülkemiz şartlarında :cat::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Yahu arabım kadrim, bence başlıkla anket seçenekleri son derece uyumsuz zaten. Uzun yol motoru (touring) denildiğinde, ülkeler arası seyahat edebileceğin, geniş oturaklı bir alet geliyor gözümün önüne. Goldwing derdim ama bu çok daha yeni bir teknolojiye sahip. Tamam motorumuz güzel ama sınıfı farklı.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
anket seçeneklerinde göremedim fakat en iyi uzun yol touring motosikletidir,hatta kıtalar arası büyük dünya turlarında kullananlar bile var BMW R1200RT konfor,güvenlik,sürat ve yol tutuşta tek geçerim

 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaa ben oylama yapmışım vaktiyle ama hangisini oyladığımı unuttum :queen:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
topik açıldığında R 1150 GS imiş...
ama artık en iyi uzun yol motoru R 1200 GS....:cat::queen:

kendisine aşık olduğumda daha R 1100 GS idi..
3.5 yaşındaydım..aaah ah...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Bazı arkadaşlar sağlamlıktan bahsetmiş.Kendi motorum diye demiyorum:p ybr ile dünya turuna çıkanlar var forumda konuşulmuştu hatta.Yani bmw de yamaha da honda da suzuki de sağlam.500.000km de transalp duydum.:wiinkk:
bence önemli olan tarz ve konfor.Hiçbirini bilmiyorum.Eminim hepsi rahattır.Onun için en hızlısı en iyisidir bence.
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Bende hondadan şaşmam türkiyedeki yol şartlarına en uygun motor ve birde şunu düşünelim uzun yol sadece İstanbul Ankara değildir mesela bir düşünün mesela Malatya'da aksilik oldu motor arıza yaptı sizce hangisinin servisi vardır Kawasaki mi suzuki mi aprilia mı bmw mi bence hiçbiri.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
2005 yılında açılırken Fazer unutulmuş galiba 2008 şartlarında yeniden anket yapılması gerekmezmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst