- Katılım
- 25 Ocak 2015
- Mesajlar
- 100
- Konu Yazar
- #1
normalde kırmızıyı severim ama ybr ye mavi yakışıyor bana göre![]()
[url]http://i1114.photobucket.com/albums/k539/zoroix59/2957450D-83D6-46C6-B5F2-5302BB92FCDB.jpg[/URL]
[url]http://i1114.photobucket.com/albums/k539/zoroix59/00000000-0000-0000-0000-0000000000A9.jpg[/URL]
[url]http://i1114.photobucket.com/albums/k539/zoroix59/9F37E8E0-B9A8-4D53-9FD8-7CA136B4D485.jpg[/URL]
Yuvarlak far diyorsan siyahı tek gecerim. Yok eger esd diyorsan ya mavi ya kırmızı
Güzelmişş![]()