Sizce en güzel Yamaha Ybr 125 rengi hangisi?

En güzel Yamaha ybr 125 rengi hangisidir?

  • siyah

    Oy: 7 16.3%
  • kırmızı

    Oy: 10 23.3%
  • mavi

    Oy: 13 30.2%
  • beyaz

    Oy: 13 30.2%

  • Kullanılan toplam oy
    43
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
100
En çok hangi renk hoşunuza gider? Hangi renk daha çok dikkatinizi çeker?







 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
382
Üstüne biraz koyup ybr aldıktan sonra rengin ne önemi var kardeş?

Şaka maka bence siyah, mavi, kırmızı, beyaz hiç farketmiyor. Hepsi bambaşka güzel. Kırmızı ybr ile mavi ybr bana çok farklı geliyor ama ikiside güzel. İkinci elde hangisi uyguna gelirse o rengini alıcam. :D
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
83
Yuvarlak far diyorsan siyahı tek gecerim. Yok eger esd diyorsan ya mavi ya kırmızı
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
499
Beyazı severim ama beyazın üstüne siyah grenaj yakışmamız bence.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Bir kaç fotoğrafta benden :)








Bu rengi ve deseni sevmemin nedeni, motorda bir renk bütünlüğü var, eski füme renkte güzeldi, diğer renklerde depo yanındaki kanatçıklar emanet gibi duruyor, özellikler kırmızı beyaz şeritleri çok güzel görünüyor bunda :)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Bildigim kadariyla mavi rengi gelmeyecekmis artik.
Gerci gelsede ben olsam beyaz alirdim. Daha olgun duruyor.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
esdde kırmızı tabii ki,ama 2011 sonrasında o kanatları siyah yptılar yamalı yamalı duruyor bence.beyazını da çok beğeniyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst