Sİzce bu Cruiserlardan Hangisi??

Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
İyi GEceler Abilerim,ablalarım ve arkadaslarım bir kac tane Cruiser markası sunucam siz bunların arasından hangisi secerdiniz hadi bakalım :rendeer:

HONda

VT 600 Shadow

Hyosung

Gv 250

Suzuki


Ls 650 Savage
Marauder 800
VL 800 Intruder

Kawasaki

EN 500

Yamaha

Virago XV 535



Performans,hız,benzin yani kısacası her yönden incelersek ??
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ben o dediğin yönlerden değil de direk cruiser ruhu açısından cevap vermek istiyorum ki,
cevabım;

Kesinlikle Suzuki vl 800 intruder olacaktır..

eğer imkanın varsa hiç durma..

Ama olmazsa Shadow hemen ikinci sıradaki önerim olur..
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
yok abi ne imkanı :p ben 15 yasına giricem daha yeni :p:p ilerde alırsam diye sordum
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Silindir hacmine göre sırala işte:wiinkk:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
e) hiçbirisi.

:)

Cruiser motorda performans ve hiz beklentisi de ilginç olmus.
Dip not olarak ekleyeyim dedim.

Tabi bu mevzunun zevk meselesi oldugunu ve bu abinin asla cruiser tipi bir motora para vermeyecegini goz onune alarak yazdiklarimi kaale alma.:)

Ama bedava verirlerse, Kawasaki'nin EN ya da VN serisine kapim açik olacagi gibi Yamaha Virago'nun da 535 degilde daha ust serilerine çok sefkatle yaklasirim.


Fakat benim ilgim, tamamen goruntuye yonelik bir ilgidir.
Gerçek cruiser kullanicilarinin beklentisini ogrenmek,senin için dogru seçimi yapmada bir mihenk tasi olacaktir.:bounce:

Bir motosiklet turu hakkinda en iyi oneriyi o tur motosikletleri kullananlar yapacaktir.:cat:
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
coq peki senın tarzın ne [bu arada ben hala tarzımı bulmus değilim yaklasık 2 yıldır kafayı yicem :p]
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
coq peki senın tarzın ne [bu arada ben hala tarzımı bulmus değilim yaklasık 2 yıldır kafayı yicem :p]

Benim tarzimi bosver.
Sen bir motosiklet alip ne yapmak istiyorsun onu soyle.
Tarzini beraber buluruz.:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
tamam söyle belirtiyim sevindim valla :p:p ben uzun yol istiyorum yılda 4-5 kere falan genelde hergün kullanıcam kısın yagmur olsa bile şehir icinde hep kullanıcam biraz gösteriş isterim :p:p ee birazcıkta hız olsun cok değil ama kacabilicek kadar hızlı bi makina olsun artcıyla rahat rahat dolasabiliyim.bu kadar ebatlarımda 1.80 boy 80'de kilo :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
15 yaşına giriyorsun boy 1.80... Ileride anca enduro/cross düşün sen :p
Şaka bir yana motosiklet tarzına motorun fotografına bakarak karar veremezsin.
Motorun üzerine bineceksin , kullanacaksın.
Olmadı artçı olacaksın gezeceksin.
Hiçbiri olmasa yanına gidip seveceksin.
Hangisi seni daha çok çeker ise ona bineceksin.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
tamam söyle belirtiyim sevindim valla :p:p ben uzun yol istiyorum yılda 4-5 kere falan genelde hergün kullanıcam kısın yagmur olsa bile şehir icinde hep kullanıcam biraz gösteriş isterim :p:p ee birazcıkta hız olsun cok değil ama kacabilicek kadar hızlı bi makina olsun artcıyla rahat rahat dolasabiliyim.bu kadar ebatlarımda 1.80 boy 80'de kilo :p

Masallah.
15 yasinda 1.80 boy :cat:
Senin binecegin motor routier diye tabir ettigimiz motorlar.
Tabii o motorlar biraz buyuk motorlar.
Onlari sana zevk verebilecek sekilde kullanabilmen için once o ture yakin ama daha kuçuk motorlarla baslaman gerekiyor.
Bunun için çok seçenegin var.
Ilk baslarda sana fazla bir zevk vermeyecektirler ama ilerde, bu isin cambazi olmak istiyorsan bu asamalari geçmen sart.
Musade edersen yarin devam edelim ve sana salim kafayla bir baslangiç motoru onerelim.
Bonus olarak da hedefini gosterelim.
Hedefi begenirsen, o hedefe ulasmak için geçirecegin gunler daha hizli tukenecektir.:wiinkk:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
bır tavsıyede benden bence cruiser racing enduro scooter imkanın varsa hepsını dene ben de senın gıbı kararsız kalmıstım oyuzden suan dokuzuncu motorumu kullanıyorum herseferınde tamam bu benım tarzım benım motorum bu benı her yonden tatmın eder dedım ama bır zaman sonra hızı,motor sesini ve motorun goruntusunu sevdıgıme karar verıp racıngde karar kıldım
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
cevaplar için cok teşekkür ederim özellikle coq ve Görkem abiye valla görkem abi bin dolas demissin artçı ol demişsin fakat izmirde öyle gezicegim kimse yok :salut::salut::salut: ama spor makina yanımda gecince icim bi hoş oluyor :p işte belirttim ona göre bana tarz bulursnuz belki baslangıctan en büyük hedefe kadar =) Hadi teşekkür ederim Coq abi bu arada isim neydi
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
:p:p:p ya neden yazmadım biliyomusun cünkü: :p arka camurlugu hani tekeri kaplıyanlar varya onları sevmiyorum ben daha cok custom gibi olcak böyle tekerlek gözükcen kocamannn :p:p
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
Ben o dediğin yönlerden değil de direk cruiser ruhu açısından cevap vermek istiyorum ki,
cevabım;

Kesinlikle Suzuki vl 800 intruder olacaktır..

eğer imkanın varsa hiç durma..

Ama olmazsa Shadow hemen ikinci sıradaki önerim olur..

:cat::cat::cat::cat::cat::cat:
ah bi yerden eş keza yalnışlıkla falan biri bi miras bıraksa ya bize de :queen::p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
"Bu yaşta bu boy ve kilo, şakamı bu?" demiştim Bartu'ya daha önce :mrgreen:

Altında böcek gibi kalan bir model olmasın da, şöyle yüksek birşeyler düşünmen lazım sonuçta. O yüzden biraz Enduro'lara yöneltsen ilgini. Belki yukarıda saydığın çoğu modelden vazgeçebilirsin.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Cruiser mantığına göre düşük devirde yüksek tork üretebilen makinelere öncelik vermelisin. V motorlar bu düzlemde tercih sebebidir. Ayrıca cruiser dediğin şaftlı olur. Fazla ibizik zibuzik teknolojik unsurlar barındırmaz. Çünkü ömürlük makinelerdir ve komplex sistemlerde "ne kadar basit, o kadar iyi" mantığı sabittir. Dolayısıyla yakıtın altından kalkabileceğine inanıyorsan mesela enjeksyonlu makina yerine karburatörlü, sıvı soğutma yerine hava soğutmalı modelleri tercih edebilirsin. Gerçi günümüzde teknoloji bu kadar hızlı ilerlerken ayak uydurmamakta ne kadar doğru bir yaklaşımdır tartışılır..

Cruiserlar genel olarak uzun ve düzgün yollara daha yakın, keyif makinalarıdır. Bir cruiser sahibi eğer gerçekten bu ruhu taşıyorsa çıkıp "benim makinam şöyle kaçsın, böyle uzasın, kıvrak olsun" düşüncesinde değildir! Çünkü, motosikleti O'nun hayatıdır ve hayattan keyif almak tek amacıdır! V motorun enfes sesiyle düşük devirlerde bile yüksek güçle keyifli sürüşler yaşar cruiser sevdalıları!.. O kromları parlatmanın, deri aksesuarları kendi keyfince tasarlamanın ve hayatın olan motosikletini kişiselleştirmenin zevki diğer hiçbir motosiklet türünde yoktur!

Ama ben cruiser'a para verirmiyim? Istanbul gibi 7 gün 24 saat ciddi trafik sıkıntısı olan bir şehirde çokta makul gelmiyor! Tecrübe ettim, yetti!

Daha yolun çok başındasın. Gün doğmadan neler doğar! :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst