Siz oLsaniz ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
a- LastikLerini mi patLatayim ?
b- PatLatmayip sadece havaLarini mi indireyim
c- 2 Lastigini patLatip 2 sinin havaLarini mi indireyim
d- ALLahindan buLmasini mi temenni edeyim
e- Hic biri
Cevapların tamamını okumadım, daha önce böyle bir fikir verildi mi bilmiyorum ama...
Stoplarını kır (çatlatma... kır) küçük bir kartona "yürüsene kardeşim" yazıp sağlamca yapıştır kırdığın yere!..
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
f- Beyfendiyi yaptigi hatalarindan dolayi bir kenara cek ve derdini tek tek uygun bir uslubla anlat :queen: anlamiyorsa d- den devam et :pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
bence bütün şıklar uyar hem içiyor hem hata yapıyor hem özür dilemiyor
şıklar az bile :farao:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
71
bence bu kadar seçenek içerisinden bir şey(ler) yap ama yapacağın şey ileride vicdanını sızlatıp adamın camından içeri para zarfı atmanı gerektirmesin:cat:

öfkeyle yapılan hareketler, sakinleştikten sonra büyük pişmanlık oluşturur ama kesinlikle cezasız da kalmamalı en azından alkollü araba kullandığı için hak etmiş.
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
38
kardesim fikirlerin hepsi birbirinden iyi adama fiziksel zarardan cok maddi zarar vermelisin mal canin yongasi sen ufaktan arabasına bir hasar yap bak nasıl etkileniyo dürzü ders olur ona..:queen:

dürzü kelimesi olmadı arkadaslar yanlıs anlasılabilir değistiriyorum DEYYUS olarak:)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
137
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sametcakar' Alıntı:
f- lastikerini patlat, zaten stop lambaları gerekzsizdir onlarıda indir, rehalde amcam rüzgarı çok seviyordur camlarıda al aşşaya. :cat:

+1
az bile olur...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
guzel fıkırler:mrgreen: :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bencede aa
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Arkadasim bence adamin sileceklerinin arasina sopa ve not koy.Gidip de hincini baska motorculardan almasin di mi?
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
boş bir bira şişesinin içine çişimi yapıp,............imkanın varsa arabasının yanına bırakıverseydin usulca:queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
162
güzel bir kar maskesi ve çivili beyzbol sopası hazırla ... gece adamın arabasına git ve bağırda bağırta arabayı hallet ama her vuruşun ses getirmeli araba haşat olunca oradan topukla... ve gönül rahatlığı ile uyu:cat:
 
Katılım
20 Tem 2004
Mesajlar
34
tereddütsüz e $IkkI.
değmez böyLeLeri için. ne beddua et nede ah aL. sen kendi üsLubunu biLdikten sonra gerek yok derim. amcanIn arabasIna zarar vermek sadece ego tatmin etmek oLur.
ama genede sen biLirsin ama beLki camIna sadece $öLe bir not bIrakabiLirsin.
''motoruma çarptInIz sessiz kaLdIm. a$ağILadInIz sessiz kaLdIm. saygIsIzLIk yaptInIz sessiz kaLdIm. büyüğümsünüz saygIm sonsuz. bir özür diLemediniz canInIz sağoLsun.''
haLsiyetLi onurLu bir insansa zaten yaptIğIndan pi$manLIk duyacaktIr.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
kardesım en ıyısı allah bırakmak en ıısını o bılır.
ama amcama bı cızık yakısır.hem karızma yaparrrr.:queen:
 
Katılım
25 Eyl 2004
Mesajlar
18
1-2 öneride benden olsun bari

1-otomobil camları genelde üzerine atılan yada yanlışlıkla düşen bir adet çig yumurta ve gene yanlışlıkla üzerine dökülen bir avuç kumu hiç sevmez..Yumurta camı yumuşatıyor ve kumda içine işliyor artık o camdan hayır gelmiyor..

2-Dikiz aynalarına bolca vazelin krem sür,o krem o camı öyle bir güzel matlaştırıyorki bir daha kullanmak zor oluyor..

3-Sprey boya ile şofer kapısına ayı yazıp ok işareti ile yukarıyı göster.Boyatana kadar herkes ne kadar ayı oldugunu görsün..

4-Bir gazete kagıdının ortasına bir güzel kedi köpek pisligi koyup madem evi yakın sana kapısının önüne koy ama ufaktan da yakıver gazeteyi ve zile basıp kaç,eger terlik yoksa ayagında ona baserken sönsün diye ayagına bulaşan moku farkedince yakınlarda ol ve tebessüm etmeyi unutma..

5-Gene bir gazete kagıdının artasına yaratıcılıgı kullanıp sen mi yaparsın bir köpek falan pisligimi bulursun bilmem ama kapının kollarına bir güzel onları doldur ve sabah o gitmeden sote bir yerden seyret,elini kapıyı açmak için attıgı zaman yüz ifadesini görmen lazım

6-Bir şekilde telefon numarasını bulup en işlek bir tuvalete girip bu bir zepevengin numarasıdır diye not bırakıp yaz..2 gün içinde numarayı değiştirmek zorunda kalacaktır merak etme..Bunu evinin adresinide yazarak başka bir yöntem geliştirebilirsin..

7-Cam fitillerinin arasına 1-2 litre süt döküver.Emin ol o süt öyle fena kokarki bu sıcakta o arabada 10 dakika bile oturamassın.

8-Sileceklerin lastiklerini cıkart ,camı kirlet silecekleri çalıştırınca camı cizilsin..

9-Ön farlarına hidrolik dök bir daha gece yola cıkamasın...

Arka camın dikiz aynasından bakınca işe yarayan kısmına yumurta ve kum 10-ikilemesini yap..

Bunca yazıdan sonra tutuklanmassak iyi...


Tabi siz bunların hiçbirini yapmayın..
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
D şıkkı derim allah hepsini goruyo sen merak etme ... sen saygını bozma kardeşim biz motorcular saygılıyız ölümüneee...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazdığın şıklardan hiçbiri deyil ben kazanın olduğu yerde afaroz ederdim
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
59
aleinalper' Alıntı:
1-2 öneride benden olsun bari

1-otomobil camları genelde üzerine atılan yada yanlışlıkla düşen bir adet çig yumurta ve gene yanlışlıkla üzerine dökülen bir avuç kumu hiç sevmez..Yumurta camı yumuşatıyor ve kumda içine işliyor artık o camdan hayır gelmiyor..

2-Dikiz aynalarına bolca vazelin krem sür,o krem o camı öyle bir güzel matlaştırıyorki bir daha kullanmak zor oluyor..

3-Sprey boya ile şofer kapısına ayı yazıp ok işareti ile yukarıyı göster.Boyatana kadar herkes ne kadar ayı oldugunu görsün..

4-Bir gazete kagıdının ortasına bir güzel kedi köpek pisligi koyup madem evi yakın sana kapısının önüne koy ama ufaktan da yakıver gazeteyi ve zile basıp kaç,eger terlik yoksa ayagında ona baserken sönsün diye ayagına bulaşan moku farkedince yakınlarda ol ve tebessüm etmeyi unutma..

5-Gene bir gazete kagıdının artasına yaratıcılıgı kullanıp sen mi yaparsın bir köpek falan pisligimi bulursun bilmem ama kapının kollarına bir güzel onları doldur ve sabah o gitmeden sote bir yerden seyret,elini kapıyı açmak için attıgı zaman yüz ifadesini görmen lazım

6-Bir şekilde telefon numarasını bulup en işlek bir tuvalete girip bu bir zepevengin numarasıdır diye not bırakıp yaz..2 gün içinde numarayı değiştirmek zorunda kalacaktır merak etme..Bunu evinin adresinide yazarak başka bir yöntem geliştirebilirsin..

7-Cam fitillerinin arasına 1-2 litre süt döküver.Emin ol o süt öyle fena kokarki bu sıcakta o arabada 10 dakika bile oturamassın.

8-Sileceklerin lastiklerini cıkart ,camı kirlet silecekleri çalıştırınca camı cizilsin..

9-Ön farlarına hidrolik dök bir daha gece yola cıkamasın...

Arka camın dikiz aynasından bakınca işe yarayan kısmına yumurta ve kum 10-ikilemesini yap..

Bunca yazıdan sonra tutuklanmassak iyi...


Tabi siz bunların hiçbirini yapmayın..

Alper Hocam sen beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün :mrgreen:
Olm yazdıklarını okurken yaş geliyordu gözlerimden,tabi okurken kafamdada canlandırıyordum :queen: , valla yaratacılığına hayran oldum,ilerde böyle bişey başıma gelirse yazdıklarını not edecem mutlaka biyere muhahahah helal valla :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst