Siz oLsaniz ?

Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
29
valla abilerim bütün yöntemleri sana yazmışlar bana bişe burakmamışlar okudugum kadarıyla bence cezasız kalmamalı eger malatyada olsaydın abi senin yerine gönüllü yapardım :queen: :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ya şimdi şahin deyince bide boyası dökük deyince sandalyeyi elleme diyecem yazıktır....döner seni bulur...lastik fena fikir değil indir gitsin
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
ya bu kapı kilitlerini japonla bozma işini sevdim.. bence onu dene.. kilt soktuğunda girmesin meselaa .. :queen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
patatessss ii çözüm çalışmaz arabası kimseyede zarar vermez
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
lastikleri indir çakıyla yar kaportayada boya sökücü fışkırt kapınında sürücü tarafından kilidin 2 karış altından yumruk at kilit havaya kalksın döşemelerede istediğin gibi zarar ver
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum yaşadığımız ülkede böyle tipler çok ve olmaya devam edicek her gün karşılaşabileceğin tipte bir olay bu her gün bu tip insanların lastiklerini patlatsan hidrolik yağı döksen veya başka türlü şeyler yapsan iş güç özel hayat vs... gibi hiç bir normal davranışın kalmaz hayatın bunlarla uğraşmakla geçer sen bu adamın bırak lastiğini patlatmak boyasını kaldırmak indirip aşağı dövsen bile bu tarz kişilerin kafa yapısı da değişmez davranışlarıda bu yüzden hiç aldırış etmeyeceksin sakin olmaya sinirine hakim olmaya devam edeceksin diğer önerilerin espriden ibaret olduğu kanısındayım
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bir şey daha başlık kilitlenmeden,yan camların alt fitiline kazayla sakın japon bulaştırmayın bu sıcaklarda camlar açılmazsa durulmaz o aracın içinde.:cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
once geçmiş olsun gene iyi dayanmışsın tebrikler,bencede al bi sprey boya ön kaputa ben motosikletleri fark etmeyen öküzüm yaz en güzeli:)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
arabanın bi günahı yok bence arabaya dokunma adamı dövebiliyosan bi temiz döv ama yok kavga bana göre deil diyosan. arabaya zarar vermeden lastiklerinin durumuna bak cok yeniyse indir sadece havalarını ama değişmesi gerekiyosa 4 ünüde patlat not bırak geçen gün yürü diye söylendiğin stop lambamı kıran motorcuyum ben...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
bur-k@' Alıntı:
patatessss ii çözüm çalışmaz arabası kimseyede zarar vermez


valla bu patates işi hikaye discovery cahnnel de iki kez izledim, efsane avcılarında, patatesi atıyo egzoz. Bi halta yaramıyo yani, ama hakkaten sopa ve bir not en mantıklı yol galiba. motorcuların aslında ne kadar farklı olduğunu anlar bu adam da.
Zaten şahinmiş aracı acıdım şimdi, "Kanar durur içimde bir alagül" modunda bi durum odu. ben de araba alsam en fazla Lada alacam sonuçta. Acı amcaya. Merhamet en iyi derstir, ama notunu ve sopanı koy sileceklere mutlaka.:cat:
Bitip tükenmez sigaram, ciğerim nefessiz kalmış modunda bi mesaj ver adama, saygıyla.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forumda açılan başlığa atılan mesajlarda başlık konusunun dışına çıkılmamalıdır. Konunun Devamında Yine Konu Dışına Çıkılıyorsa Konunun Akibeti Doğrultusunda : Konunun Kilitleniş Nedeni Açıklanarak Kilitlenecek yada Silinecek!Forum ortamına kişisel problemler, anlaşmazlıklar taşınamaz. Konu dışı yazışmalarınızı forumun özel mesaj özelliğni kullanarak yapabilirsiniz. Tüm yazılar, yazan kişinin sorumluluğundadır ! Doğabilecek herhangi bir problemden www.motosiklet.net sorumlu tutulamaz!

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
142
He he şu patates sok egsoz a işini duyunca aklım aokulda yaptığımız bişey geldi bizim hocanın birinin arabasının egsozuna dokunmuştukta biraz :p :p :p
kendisi istemişti ama arkadaşlar kızmayın şimdi bana öğrencilik bu olur bu kadar müdüre yapcaktıkta müdürün arabası yoqtu ya :cherry: yani wardı da okula getiremiyordu öğrenci listesi asacaktık onunkinin üstünede :p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Yaratıcı fikirlerinizden dolayı sizi kutluyorum arkadaşlar ne çok bilmediğim şey varmış :)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Arkadaşlar yaptığınız şey sadece o adamın aracına değil milli servete zarardır. En güzeli lastikleri indirin. Eğer bu sizi tatmin etmiyorsa milli servet olmayan daha çok milli çöp olan bu adama ancak fiziksel olarak müdahalede bulunabilrisiniz. Bence araçlara zarar vermek her açıdan zarardır.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
e şııkı diyorsunuz veeeeeeeeee puanlar kııııııırrrrmızı masaya gidiyor

şaka biyana bence adamı iğdiş edelim
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
60
Bak kardes ufacik bi tas koyucaksin sibobun oraya lastik havasi paso inecek delirecek bulamazda arkedes o tasi :wiinkk: delirsin dursun... Bende sinirlendim valla. Canina bisi olmamis en azindan buna da sukur.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence bı aksam hepberaber bulusup o adamın onunu keselım motorlarla:queen: :queen: :queen:
 

jar

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
50
mindtrap' Alıntı:
Bak kardes ufacik bi tas koyucaksin sibobun oraya lastik havasi paso inecek delirecek bulamazda arkedes o tasi :wiinkk: delirsin dursun...

bencede abi sibob kapağına ufacık bi taş sıkıştır tabi sibob kapakları varsa.. sonra kapağı kapat hava yavaaş yavaş iner..
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
unsalyzf' Alıntı:
Marş motoruna bağlanmış C4 patlayıcıyı altına yapıştır. Kontağı çevirmesini bekle biraz uzaktan. Amerikan filimlerinde böyle oluyor genelde


bu güzelmiş


bence bi şey yapma sinirlenme fazla ama ben olsam küfrederdim bol bol

küçükken çok lastik indirdik belki en fazla onu yaparsın4 lastiğininde havasını full indir araba kullanamasın 1 gün o gun trafikteki tüm motorlara karşı bi iyiliğin dokunmuş olur



makine"Arkadaşlar yaptığınız şey sadece o adamın aracına değil milli servete zarardır. En güzeli lastikleri indirin. Eğer bu sizi tatmin etmiyorsa milli servet olmayan daha çok milli çöp olan bu adama ancak fiziksel olarak müdahalede bulunabilrisiniz. Bence araçlara zarar vermek her açıdan zarardır" demiş haklı benceeedee
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst