- Katılım
- 25 Nis 2009
- Mesajlar
- 415
korumaları tam ise gider selamlasırım değilse yanasmam bile =))
Yanında az gerisinde durmak gerekir, hem o motorcunun yada benim yanıma girmeye çalışan bir öküze engel olunur hemde arkadan gelebilecek çarpmalara karşı görünebilirlik artar.
Coq un verdiği resimde ki gibi bir örnek olursa eğer dediğim duruş daha fazla görüş açısı sağlar![]()
yanına yanaşırım aynalar teğet olacak kadar.
sonra uzanır kontağını kapatır kaçarım)
şaka bi yana bunu arkadaşlarıma çok yaparım![]()
Simdi bu sorunun cevabi degisken Remzicim.
Isiklarda duran motorun ustundekine bagli.
Simdi su ablanin neresinde durulur sorarim size.
![]()
Bakin kawasaki surucusu dogru yerde konumlanmis.![]()