Siz motor alırsanızı hangisini secersınızı

HANGİ MOTORU SEÇERSİNİZ


  • Kullanılan toplam oy
    112
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
hocam sen 2.950 ye ybr bulduysan hiç kaçırma al benim asya t1 e 3.100 lira çekiyorlar ben olsam hiç düşünmeden alırdım
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
arkadaşlar bugun kuryelerın yanındaydım herkes cbf dıyor hem parca hem kalıte acısından

ybrde herkes gibi 2 terchi daha araştırıcam ama
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
44
kim ne derse desin, bence TVS en kullanışlısı yamaha honda fanatikleri olabilir ama markaları hepsinin aynı olsa apache alırdı herkes..
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
e tabi haklısın SGLs,
görüntüsü başarılı olmuş tvs nin ,

bu topikde sadece misal olarak veriyim konu sapmış olmasın ama ben hacminde hyosung kadar gösterişli motor tanımam ama hyonun tipine ne kadar bayılsam da markalarda 4 büyükden de vazgeçmem.
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
yok geçiçi degil ben uzun yola cıkıcam ondan dıyorum hangısi ıyıdır yol durumunda ondan şimdi cbf den tek korkum ayak marşı yok ybrde kucuk bır motor ama tvs bakıncada bıraz adamın başını dönderıyor cbf efde bıraz endro tarzına benzıyor hem genışligide ıyı ama bır turlu secemıyorum hangısi diye
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ybr yi kaçirma dostum ybr yle türkiye turu yaparsin:) hemde 2950 ytl cok uygun bence bende de var 2007 siyah bi ybr 10.730 km de
maşşallahi var:)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
arkadasım sen hangısını begenıosan onu al ybr 125 lık dıerlerı 150 lık eger metehanın demek ıstedıgını almak ıstıosan ara derım metehanı
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Geçiş dönemi için bence en uygun fiyatlısı ve sorunsuz olabilecek Ybr'dir.
Nasıl olsa bir süre sonra bu yetmeyecek ve zevk damarların büyük CC şırınga
isteyecek..O zamanda gözüne gelmez satarsın ve basarsın enaz 600CC 'lik
bir Şırınga ve zevk damarların kabarır..Kendine gelirsin..:p
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
ben cibif150 derim,:cat:
büyütmek istersede,
cibif500 derim,:wiinkk:
sonra
cibif 1000 derim,:cyclopsan:cat:
sonra
cb 1300s abs derim,::coool::::plus1::::xblink::::biggrinn
biraz cibif takıntım var da::utangac:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
fiyatlar gösterildiği şekilde ise bütçe CBF 150 almaya yetiyorsa
YNR 125 daha mantıklı. yaklaşık 650 YTL fark ile gerekli olan
güvenlik ekipmanları alınarak daha güvenli sürüş ve kaliteli marka
bir arada olacaktır.
 
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
114
kesınlıkle TVS DERIM honda ve yamahadan daha ii her yonden.butun kuryeler şimdi tvs alıyor.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Selam,
Uzun zamandır inceliyorum bu tarz motosikletleri.
YBR 125 hem de bu fiyata kaçırmaman gerekir.
"Sen ne alacaksın peki?" diye sorarsan cevap vereyim: YBR125.
Ayrıca YBR125 konusunda forumda yazılanları da okumanı tavsiye ederim.
Şimdiden hayırlı olsun, gezi fotolarını bekliyoruz. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst