Siyaset Meydanina Mail Atalim....

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
bu fikre kesinlikle katılıyorum;
bu ülkede motosikletin yaygınlaşmasının ve toplumdaki ön yargıların ortadan kaldırılması için tartışma ortamlarına taşınması, ciddi anlamda motosiklet kullanımının cazip hale gelmesi için yasal önlemlerin (otoyol ve köprü geçişlerinden ücret ve taşıt vergisi alınmaması, B sınıfı ehliyet sahiplerinin en az 250 cc ye kadar motor kullanmasına olanak tanınması gibi) alınması gerekir. ancak ortalama bir metin hazırlayıp, bu metinde tam olarak ne istendiğini belirlemek gerekir diye düşünüyorum. isteklerimizin etkili olması ve yeterli tartışma ortamının yaratılması bakımından gereklidir diye düşünüyorum. aksi taktirde herkes kendi kafasına göre gerkeçe gösterirki bu durum ciddiye alınmama ihtimalini güçlendirecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst