Siyah kask vizöründen ceza?

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Arkadaşımda siyah vizörlü kask vardı, akşam üstü 1 kez taktım ve hava kararmamış olmasına rağmen önümü göremedim.. Zaten kendi de Allaha emanet gittiğini söylüyordu.. Bence iyi yapmışlar hepsine ceza yazmak lazım.. Adamlar kendi canını düşünmüyor resmen bide burada eleştiriyorlar.

Güneş gözlüğü ile ne alakası var anlamıyorum? Saçmalamadan savunamıyormusunuz? Güneş gözünüze vurur takarsınız, güneş olmadığı zaman çıkartırsınız. Peki vizör öyle mi? yanınızda şeffaf vizör ve sökmek için allen vs taşıyıp sök tak mı yapıyorsunuz?


Ben içten güneş vizörü olan bir kask alıp bu sorunu çözmüştürm. Tuşa basıyorsun iniyor,basıyorsun kayboluyor..
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
siyah vizör deyü ls2 nin vizörlerini kullandıysanız bir şey görmemeniz normal,
orta ve üst kalite kaskların siyah ya da renkli vizörleri gece sürüşü için uygun olmamakla beraber,
zifiri karanlık ya da görememe gibi sorun teşkil etmemektedirler.

nolan, marushin, ls2, shoei markalarının renkli vizörlerini uzun süre kullandım,
sadece gümüş ya da aynalı olanlardan hoşlanmadım,
diğerleri gayet kaliteli idiler.

böyle bir ceza yazılmış ise sebebi tamamen bütçe dengesi üzerinedir,
başka açıklaması olamaz,
açıklamaya çalışanlara da itibar edemem.

gerisi önemli değil,
bir düzenleme daha yapılır,
renkli vizörlere %50 ek vergi getirilir,
sorun çözülür.
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
349
dun eve bır ceza makbuzu geldı
korna calıp cevreye rahtsızlık vermısım dıye 95tl fahrı mufettıs yazmıs
ALLAHından bulsun o caldıgım kornalar burun delıklerınden gırıp kulak delıklerınden cıksın INSALLAH
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
Anlayamadım. Siyah vizör kullandığı için ceza yemesini haklı bulan bunca kişi cidden hali hazırda var yani..:silent: Koskoca marka, argesi dünyada ki bir çok kullanıcısı her şeyi boş yani:pr:

Dude'a katılıyorum. Başka bir şey söylemeye gerekte görmüyorum zira üstat gerekeni söylemiş.:cat:
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Makbuzu yüzüne fırlattım ne demek? öncesinde kesin polise atarlanmıştır. Efendi gibi cevap verene eksiği olsa dahi ceza yazmıyorlar. Ya da çok kıl/tüy birine denk geldi.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Arkadaşımda siyah vizörlü kask vardı, akşam üstü 1 kez taktım ve hava kararmamış olmasına rağmen önümü göremedim.. Zaten kendi de Allaha emanet gittiğini söylüyordu.. Bence iyi yapmışlar hepsine ceza yazmak lazım.. Adamlar kendi canını düşünmüyor resmen bide burada eleştiriyorlar.

Güneş gözlüğü ile ne alakası var anlamıyorum? Saçmalamadan savunamıyormusunuz? Güneş gözünüze vurur takarsınız, güneş olmadığı zaman çıkartırsınız. Peki vizör öyle mi? yanınızda şeffaf vizör ve sökmek için allen vs taşıyıp sök tak mı yapıyorsunuz?


Ben içten güneş vizörü olan bir kask alıp bu sorunu çözmüştürm. Tuşa basıyorsun iniyor,basıyorsun kayboluyor..

Ne alleni ne tornavidası hocam.Geçti o günler.Artık o vizörleri değişmek 20 saniye.Ayrıca güneş vizörlü kaskların ne kadar güvenilir olduğu hala tartışılıyor.Hiç bir güneş vizörlü kaskın Snell sertifikası yok ki en sağlamı o.
 
Katılım
3 Şub 2017
Mesajlar
80
Cam filmlerinin yasaklanması renklerinden dolayı değil kaza halinde oluşacak yaralanmaların önüne geçmek içindir. Ön cam dışında olanların ne kadarı mantıklı mantıksız olduğu tartışılır.

R43 Camlar simsiyahta olsa yeni düzenlemeye göre serbest. Sorun renk değil. Kırılma anındaki durumu ve ön camın ışık iletimi.

Kask visorleri için olay çok farklı ve bunun ilgili ceza maddesinde yeri yok. Cam olarak değerlendirilemez.

O cezanın siyah vizörden kaynaklı olmaması lazım.

sizce gerçekten bu yazdıklarınızı dikkate aldıkları için mi yaptılar düzenlemeyi. komik olmayın. kaldı ki kırılma anında camlar zaten dağılmaz. temperlidir. r43 olayı ise tamamen bu olayın bağcıyı dövmek olmaması içindir. önce o araçların üretim izinlerinin düzenlenmesi anlamına gelir bu. görüşü engelliyorsa muayenede ölçersin ışık geçirgenliğini. uymuyorsa vermezsin pulunu olur biter. yollarda film avcılığına ne gerek var?
 
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
42
karsidan gozumuzun icine gunes girince olusacak guvenlik zaafiyeti ne olacakmis peki?
arabadayken gunes gozlugumu takip cikartabiliyorum, ya sabir diyorum.

gözümün önünde kaza oldu. Arabanın birisi ışıklarda çatankkss!! diye girdi motorluya. "abi güneş gözümü aldı ışığı seçemedim." dedi arabadaki arkadaş. Olur öyle şeyler güneş girer de çıkarda ama kimse ses etmez :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst