- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
Arkadaşımda siyah vizörlü kask vardı, akşam üstü 1 kez taktım ve hava kararmamış olmasına rağmen önümü göremedim.. Zaten kendi de Allaha emanet gittiğini söylüyordu.. Bence iyi yapmışlar hepsine ceza yazmak lazım.. Adamlar kendi canını düşünmüyor resmen bide burada eleştiriyorlar.
Güneş gözlüğü ile ne alakası var anlamıyorum? Saçmalamadan savunamıyormusunuz? Güneş gözünüze vurur takarsınız, güneş olmadığı zaman çıkartırsınız. Peki vizör öyle mi? yanınızda şeffaf vizör ve sökmek için allen vs taşıyıp sök tak mı yapıyorsunuz?
Ben içten güneş vizörü olan bir kask alıp bu sorunu çözmüştürm. Tuşa basıyorsun iniyor,basıyorsun kayboluyor..
Güneş gözlüğü ile ne alakası var anlamıyorum? Saçmalamadan savunamıyormusunuz? Güneş gözünüze vurur takarsınız, güneş olmadığı zaman çıkartırsınız. Peki vizör öyle mi? yanınızda şeffaf vizör ve sökmek için allen vs taşıyıp sök tak mı yapıyorsunuz?
Ben içten güneş vizörü olan bir kask alıp bu sorunu çözmüştürm. Tuşa basıyorsun iniyor,basıyorsun kayboluyor..