- Katılım
- 14 May 2014
- Mesajlar
- 928
- Konu Yazar
- #1
Bu mevsimde,OCAK ayında Sivas'ta her yerin karla kaplı olması gerekirken
ne yazıkki hava 10 12 derecelerde ve yağış yok.
Genel olarak sıkıntılı bir durum olsada havanın bu güzelliğine dayanamayıp hafta sonu arkadaşlarla
yaklaşık 100 Km lik bir gezi yaptık.Sezonun son gezisi oldu sanırım.İnşallah kar yağarda su sıkıntısı yaşamayız.
3 motor çıktık yola. Hero-Mondial-Rks. Motorlarımız eşit olduğundan yolculuk uyumlu oluyor.
Sivas havaalanı yolundan Yıldız ırmağına indik.Buradan köprüden geçip Kıldır Barajına geldik.Barajın yarısı buz tutmuş.
Tabii geceleri hava -10 derecelere kadar düşüyor. Üzerinde yürünecek kadar güvenli görünmüyordu.
Bir kahve molası verdik. Hava her nekadar güneşli olsada motorla ilerlerken üşütüyor doğrusu.
Kıyafetler sıkı neyseki.
Buradan ayrılıp Altınoluk Barajına ilerledik. Yol Çakmakbelinden geçti. 1720 rakım. Geçen haftalarda azda olsa
yağmış olan kardan kalanları gördük. Kar görünce seviniyoruz. Sivas için garip bir durum. Antalyaya kar yağdı, bizde yok.
Altınoluk Barajının su seviyesi oldukça iyiydi. Bu gölünde bir kısmı buz tutmuş.
Burada biraz atıştırma yaptık. Barajın etrafında biraz dolaşıp fazlada geç kalmamak için buradan ayrıldık.
Dönüşte Banaz köyünün önünden devam ederek Sivas'a döndük. Yol üzerinde bize durup bakıp sonra kaçmaya devam
eden birde tilki ile karşılaştık.
Bu ayda böyle bir gezi ilginç ve güzel oldu. Sanırım yaza kadar bununla yetineceğiz...
https://www.youtube.com/watch?v=kZCHqb2V_QI
ne yazıkki hava 10 12 derecelerde ve yağış yok.
Genel olarak sıkıntılı bir durum olsada havanın bu güzelliğine dayanamayıp hafta sonu arkadaşlarla
yaklaşık 100 Km lik bir gezi yaptık.Sezonun son gezisi oldu sanırım.İnşallah kar yağarda su sıkıntısı yaşamayız.
3 motor çıktık yola. Hero-Mondial-Rks. Motorlarımız eşit olduğundan yolculuk uyumlu oluyor.
Sivas havaalanı yolundan Yıldız ırmağına indik.Buradan köprüden geçip Kıldır Barajına geldik.Barajın yarısı buz tutmuş.
Tabii geceleri hava -10 derecelere kadar düşüyor. Üzerinde yürünecek kadar güvenli görünmüyordu.
Bir kahve molası verdik. Hava her nekadar güneşli olsada motorla ilerlerken üşütüyor doğrusu.
Kıyafetler sıkı neyseki.
Buradan ayrılıp Altınoluk Barajına ilerledik. Yol Çakmakbelinden geçti. 1720 rakım. Geçen haftalarda azda olsa
yağmış olan kardan kalanları gördük. Kar görünce seviniyoruz. Sivas için garip bir durum. Antalyaya kar yağdı, bizde yok.
Altınoluk Barajının su seviyesi oldukça iyiydi. Bu gölünde bir kısmı buz tutmuş.
Burada biraz atıştırma yaptık. Barajın etrafında biraz dolaşıp fazlada geç kalmamak için buradan ayrıldık.
Dönüşte Banaz köyünün önünden devam ederek Sivas'a döndük. Yol üzerinde bize durup bakıp sonra kaçmaya devam
eden birde tilki ile karşılaştık.
Bu ayda böyle bir gezi ilginç ve güzel oldu. Sanırım yaza kadar bununla yetineceğiz...
https://www.youtube.com/watch?v=kZCHqb2V_QI