Sivasta OCAK ayında motor gezisi yapılırmış...

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Bu mevsimde,OCAK ayında Sivas'ta her yerin karla kaplı olması gerekirken
ne yazıkki hava 10 12 derecelerde ve yağış yok.

Genel olarak sıkıntılı bir durum olsada havanın bu güzelliğine dayanamayıp hafta sonu arkadaşlarla
yaklaşık 100 Km lik bir gezi yaptık.Sezonun son gezisi oldu sanırım.İnşallah kar yağarda su sıkıntısı yaşamayız.

3 motor çıktık yola. Hero-Mondial-Rks. Motorlarımız eşit olduğundan yolculuk uyumlu oluyor.

Sivas havaalanı yolundan Yıldız ırmağına indik.Buradan köprüden geçip Kıldır Barajına geldik.Barajın yarısı buz tutmuş.
Tabii geceleri hava -10 derecelere kadar düşüyor. Üzerinde yürünecek kadar güvenli görünmüyordu.
Bir kahve molası verdik. Hava her nekadar güneşli olsada motorla ilerlerken üşütüyor doğrusu.
Kıyafetler sıkı neyseki.

Buradan ayrılıp Altınoluk Barajına ilerledik. Yol Çakmakbelinden geçti. 1720 rakım. Geçen haftalarda azda olsa
yağmış olan kardan kalanları gördük. Kar görünce seviniyoruz. Sivas için garip bir durum. Antalyaya kar yağdı, bizde yok.

Altınoluk Barajının su seviyesi oldukça iyiydi. Bu gölünde bir kısmı buz tutmuş.
Burada biraz atıştırma yaptık. Barajın etrafında biraz dolaşıp fazlada geç kalmamak için buradan ayrıldık.
Dönüşte Banaz köyünün önünden devam ederek Sivas'a döndük. Yol üzerinde bize durup bakıp sonra kaçmaya devam
eden birde tilki ile karşılaştık.

Bu ayda böyle bir gezi ilginç ve güzel oldu. Sanırım yaza kadar bununla yetineceğiz...




https://www.youtube.com/watch?v=kZCHqb2V_QI
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,542
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Soğukları ile meşhur Sivas'ta ocak ayında motor gezisi. Bunu yapmak için ikiteker sevdalısı olmak lazım. Sıcak ve kurak geçen kış mevsiminin de katkısı var. Güzel gezi. Güzel paylaşım. Kazasız belasız geziler dilerim.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Gezi için tekerinize sağlık, ama anlamadığım konu neden plakaları kapatıyorsunuz? Kapatsan ne olur kapatmasan ne olur?
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Gezi için tekerinize sağlık, ama anlamadığım konu neden plakaları kapatıyorsunuz? Kapatsan ne olur kapatmasan ne olur?

özellikle anadolunun iç ve güney kesinlerinde 250 den düşük cc motosikletli serseriler plakanızın app kopyasını yapıp motora takıyorlar. yakalandıklarında ceza plakaya yazıldığından siz ancak vergi dönemlerinde veya evinize ihtar gelince olayı farkediyorsunuz.
bu içlerinde en masum olan hile
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Soğukları ile meşhur Sivas'ta ocak ayında motor gezisi. Bunu yapmak için ikiteker sevdalısı olmak lazım. Sıcak ve kurak geçen kış mevsiminin de katkısı var. Güzel gezi. Güzel paylaşım. Kazasız belasız geziler dilerim.

Teşekkürler, dediklerinizin hepsinin payı var.
İki teker sevdası içimizde iken birde hava güzel olunca kendimizi yolda buluveriyoruz.
Havaların güzel olması iyi ama ne yazıkki yağış olmaması hiçte iyi değil. Yağar inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:23 ----------

Gezi için tekerinize sağlık, ama anlamadığım konu neden plakaları kapatıyorsunuz? Kapatsan ne olur kapatmasan ne olur?

Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:25 ----------

Güzel bir gezi tebrikler...

Teşekkürler, sezon sonunda güzel oldu gerçekten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:27 ----------

özellikle anadolunun iç ve güney kesinlerinde 250 den düşük cc motosikletli serseriler plakanızın app kopyasını yapıp motora takıyorlar. yakalandıklarında ceza plakaya yazıldığından siz ancak vergi dönemlerinde veya evinize ihtar gelince olayı farkediyorsunuz.
bu içlerinde en masum olan hile

Bilgilendirme için teşekkürler. Aynen katılıyorum. Paylaşım yapmak güzel birşey. Fakat internet ortamında
kimin ne yapacağı artık tahmin bile edilemiyor. Normalde hiç bir sakıncası olmayan bir işlemden akla gelmeyen
sonuçlar çıkabiliyor. Burada bence amaç araçların tescilinden ziyade yapılan işin güzelliğine odaklanmak.
Önceki paylaşımlarda bende pek önem vermiyordum Fakat duyduklarımızdan sonra böyle uygulamaya başladım.

Birde bu sıralar paylaştığım konulardaki araçları sattım. Şimdi plaka değişme işi fazla kalmadı.
Aynı plaka ile araç el değişiyor. Alan insanın belki bu paylaşımlardan hoşlanmama ihtimali olabilir
düşüncesiylede plaka paylaşmamaya gayret ediyorum.

Bence önemli olan motor ile yapılan işler. Hangi plaka ile yapıldığının önemi olmasa gerek.

Gezmek,görmek ve yolda olmak gerisinin pekte önemi yok.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
özellikle anadolunun iç ve güney kesinlerinde 250 den düşük cc motosikletli serseriler plakanızın app kopyasını yapıp motora takıyorlar. yakalandıklarında ceza plakaya yazıldığından siz ancak vergi dönemlerinde veya evinize ihtar gelince olayı farkediyorsunuz.
bu içlerinde en masum olan hile

tmm app plaka yapmadan kaynaklı sıkıntı çekebilirisn. ama şöyle düşün, ben kötü niyetli olsam çıkarım sokağa bi sürü motosikletin plakası açık sonuçta bi tanesine bakar bastırırım. yani plaka öğrenmek çok zor değil. girip video foto veya sahibinden.com daki ilanlardaki plaka öğretmeyle uğraşmayabilirm. yani kapatsan da sen sonuçta sokakta geziyorsun ve bu başına gelebilir.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,647
Şuraya bak, koskoca sivasa bir damla kar yağmamış. Ne olacak bu gezegenin hali...
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Normalde oraların kardan dolayı kapalı olması gerekiyordu :(

Aynen dediğiniz gibi, ama ne yazıkki yoktu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

Şuraya bak, koskoca sivasa bir damla kar yağmamış. Ne olacak bu gezegenin hali...

Bu sene oldukça kurak gidiyor Sivas. Ama genelde bir yağış azalması var.
Yağar diye dua ediyoruz. Yoksa gerçekten durumlar kötü.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
tmm app plaka yapmadan kaynaklı sıkıntı çekebilirisn. ama şöyle düşün, ben kötü niyetli olsam çıkarım sokağa bi sürü motosikletin plakası açık sonuçta bi tanesine bakar bastırırım. yani plaka öğrenmek çok zor değil. girip video foto veya sahibinden.com daki ilanlardaki plaka öğretmeyle uğraşmayabilirm. yani kapatsan da sen sonuçta sokakta geziyorsun ve bu başına gelebilir.

Ya da tam tersi bu arkadaşların plakası APP.

Not: Konu sahibi arkadaşın böyle bir şey yapmayacağına eminim. O yüzden üzerine alınmamasını rica ederim.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Ya da tam tersi bu arkadaşların plakası APP.

Not: Konu sahibi arkadaşın böyle bir şey yapmayacağına eminim. O yüzden üzerine alınmamasını rica ederim.

:) :) Buda güzel bir yorum oldu doğrusu. Benim için böyle düşünmemenize sevindim.

Konudan ziyade plakanın dikkat çekmesi de ilginç oldu doğrusu :)

Bir dahakine resimleri hep ön taraftan çekme kararı aldım... :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst