Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
old drıver

selam ben oğuz eski şoför yeni muhasebe elemanı ve her zaman motorsiklet hastasıyım. pardon unuttum yaş 33.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
34
selam 21 yaşındayım ktü kimyada talebeyim:)
aynı zamanda bir otomobil firmasında planlama şefiyim.iş, okul,ev monotonluğuna son noktayı sizi tanıyarak koydum.artık motosiklet aşığıyım.
he bide zor şehir istanbulda yaşıyorum okulda (trabzonda)değilken.aslen merzifonluyum.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
daha önce yazdımmı hatırlamıom
gökhan varol 24 danışmanlık yapıyorum kadıköyde
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
ben korhan yaş 15 17 eylül ed gircem 16 ıma şimdilik öğrenciyiz şimdilikte mondıalle takılıyos...:cat:
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
17
bende İstanbuldan Burak.Yaş 30 yolun yarısına yaklaştık.Özel bir şirkette Ar-Ge departmanında çalışıyorum... Honda CBR 600 F kullanıyorum.
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
2
herkese selam.ismimim rüstem.bende her race çinin en sonunda sahip olmak istediği gibi r6 kullanıcısıyım.:) hepinize hoş sohbet:)
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
üşenmedim, bütün başlığı okudum :) iyi istihbarat çıkar bu siteden :queen:

bana gelince, adım yunus. 22 yaşındayım. astsubayım...
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
Bende Uğurtan, yaş oldu 29... Marmara Üniv. Spor Akademisi mezunuyum. Sabancı Üniversitesinde Spor Sorumlusu olarak çalışmaktayım.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
13
:) yaşım 21.. ist' un tazecik motorcularındanım! 125 zn kullanıyorum. tüm motorcuları toplumunu seviyorum :wiinkk:
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
14
merhaba herkese ..
yaş 26, doktorum, Regal Raptor dadyw 250 kullanıyorum, çok da memnunum..
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
ah ah doktorum diyebilseydim ya bende....
olmak istediğim ve olamadığım meslek....
içim sızlamıyo değil doktorlara rastlayıncaaa..her neyse dağıtmayım konuyuu..
alışveriş merkezi yönetmek varmış kısmette....
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
1
Selam, ben İzmir den Ender. 29 yaşındayım, inşaat mühendisiyim. Sym Joyride200 kullanıyorum.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Adım Asım,22 yaşındayım
mesleğim öğrencilik,Gazi Üni.de :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adım izzet 25 yaşındayım öğretmenlik yapıyorum
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
10
merhabalar ben ismail yüksel yasım 20 süleyman demirel ünversitesi bilgisayar programcılıgı okuyorum
saygılarımla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst