Sitenin Yaş Ortalaması ve Mesleklerimiz?

Yaşınız Kaç?


  • Kullanılan toplam oy
    8,042
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Ahmet HARDAL otomativ sektöründe işçi olarak 10. seneyi devirdim, 32 yaşındayım, mondial 150 re kullanıyorum.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Yaşım 18
Bilgi İşlem Müdürüyüm, aynı zamanda öğrenciyim
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
CİHAN ULUS istanbul ikamet S.B.F. mezunuyum yaşım34 motokuryelik yapıyorum .neye niyet neye kısmet derler ya işte öyle bişiii
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
25, Endüstri Mühendisi, İstanbul - Cidde
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
Ben İstanbuldan nejdet namıdeğer necobey piaggio hexagonum var net cafe sahibiyim yaşım 30
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
28
Ben Murat ÇELİK. 33 yaşındayım. Elazığlıyım. Kuyumculuk yapıyorum. Honda CBR125 kullanıcısıyım. ELAZIĞ MOTOSİKLET VE MOTORSPORLARI KULÜBÜ üyesiyim. Herkese kucak dolusu selamlar...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adım erdem istanbulda yaşıyorum arçelikte satış elemanıyım 21 yaşındayım (beyaz eşya alacak site üyesi arkadaşlara indirimli beyaz eşyalar benden)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adım semih 20 yaşındayım Bedir Metalde Tasarım Şefiyim

birde öğrenciyim marmara Üniversitesi Makine
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
7
selam!!! ben gözde güler, yaşım 29 ve izmir'de yaşıyorum. perakende sektöründe mağaza yöneticisiyim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
52
merhabalar ben tuncay şimşekli . 16 yaşındayım . öğrenciyim (hala bitmedi şu okul:mrgreen::p) hayırlı günler...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
9
ben Tuna Nissan Otomotiv Genel müdürlükte idari işler ve satınalma uzmanıyım 36 yaşındayım bir kız cocuk babasıyım ..:)
annemimi, kardeşimimi, karımımı, kızımımı yoksa motorumumu daha cok seviyorum henuz cozemedim.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Aslen hataylıyım ama Adanada doğdum büyüdümm 23 yaşındayım club işletmeciliği yapıyorummm daha doğrusu yapıyordummm şimdi market açıyorummm
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
ad soyad: serkan helvacıoğlu .. doğu akdeniz mimarlığı bitirsemde bende her türk genci gibi mesleğimi değilde baba mesleğini yapıyorum (ne yalan söylim...baba mesleğinde daha çok para var :p)
antalyalıyım ve eski sanayide hırdavat nalbur işi yapıyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst