Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Benim yaşım da 32 meslek serbest(baya free yani.Ayrıca trafiğe saygı gösterelim ki onlar da bize saygı göstersin.Ehliyetimize göre araç, aracımıza göre ehliyet sahibi olalım.Saygılar...
Selam Arkadaşlar 38 yaşındayım adım Mustafa
motor kullanmaya bu yıl bir hevesle başladım bakalım hayırlısı olur inşaallah şimdilik çok zevkle kullandığımı aöyleyebilirim.
Yeni başlaacakların eğitim almadan başlamamasını tavsiye ederim. İleri sürüş eğitimimi Honda dan alıp başladım ve bu eğitim olmasa çok eksik kalırmışım.
Herkese kazasız günler dilerim
Herkese merhabalar. Ankarada yaşıyorum yaşım 19 düzce üniversitesi 1. Sınıf öğrencisiyim aranızda yeniyim ve umarım yakında motoruma hayırlı olsun alacağım sizlerden
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:46 ----------