Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar ben bursadan Cevat yaşım 45 tekstil işiyle meşgulüm.bu forma yeni üye oldum Şuan motor olarak ''Kuba cr1'' kullanıyorum herkese saglıklı bilgi ve paylaşımlar diliyorum...
Selamınaleykum arkadaslar.
AD : MURAT AŞKIN ARSLAN
YAŞ : 30
MESLEK : OTOMOTİV
MOTOR : HONDA PCX 125
YER : İSTANBUL
Yarışmacı arkadaslara başarılar dilerim
TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
Herkese selamlar;
Adım Erkin
Yaşım 35
İZMİR'de yaşıyorum.
Çelik konstrüksiyon ve makina imalatı yapan bir firmada, proje ve imalat sorumlusu olarak görev yapıyorum.
Kan grubum A(rh)+
henüz motosikletim yok. Kısmetse kışın almayı planlıyorum.
herkese iyi forumlar ve kazasız belasız sürüşler dilerim.