Vay be...:silent: Zaman su gibi akıp geçmiş.merhaba.hatay antakya'dan sıtkı. yaşım 44.baharat işi ile uğraşıyorum.Biraz da emekliyim.Bir ay önce dadyw 250 aldım.bir aydır üzerinden inmedim. :rendeer:
acaba bu başlıkta mesajim var mi? zamaninda ne yazdim cok merak ediyorum, sabah arayayim![]()