sitemizin bayan motosiklet kullanıcılarına hitaben

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
arkadaşlar

sevgili artçım kendisinin özel şöförlüğünü yapmamdan sıkıldı ve beni özel şöförlükten azad etti
ehliyetini aldı ve siyah bir yıbır ile artık yollarda :)
cümlesiyle beraber kazasız belasız sürüşler :cat:


artçılık yaptığı zamanlardan kalma ve şu anda kullanmadığı iki ürün var elimizde
birincisi bayan motosiklet çizmesi
ikincisi unisex S beden motosiklet pantalonu

eğer çizme ve pantalon almayı düşünüyorsanız
ilgili ilan aşağıdaki linkte




http://www.motosiklet.net/forum/sat...ot-cizme-38-numara-revit-factor-pantolon.html

sadece artçımın kullandığı çok çok az kullanılmış TCX Matrix goretex 38 numara motosiklet çizme

sürüş esnasında kullanılmadığı için herhangi bir yıpranma yoktur





++++++++++++++++++++


oldukça az kullanılmış unisex S beden motosiklet pantalonu
kışlık içliği mevcuttur








++++++++++++++++++++++
disk kilidi hediye
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
283
dostum hyrlı olsunda anlayamadığım madem kullanıcı oldu bunları neden satışa çıkardınızki
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
dostum hyrlı olsunda anlayamadığım madem kullanıcı oldu bunları neden satışa çıkardınızki

teşekkür ederim
şöyle izah edeyim
artçı iken 36 numara çizme bulamamış ve bulabildiğimiz en küçük beden olan 38 numaraya atlamıştık
aynı şekilde pantalon ve eldivende de uygun beden bulamamıştık


uzun uğraşlardan sonra 36 numara çizme xs eldiven ve xs pantalon bulabildik
haliyle de elimizde çifter çifter oldu
eldiveni sattık elimizde çizme ve pantalon kaldı
aslında mont da büyük geliyor ama henüz onun yenisini alamadık
kısmetse bunları satıp ondan sonra
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst