herkeze en büyük merakın nedir diye sorsalar ben herhalde "metahanın hayatı" derdim:mrgreen:
kimsin nesin valla çözemedik. modlara amine kola doritos götürürsün. adminin ofisinde kodların içene edersin

mrgreen: ). sitede banlı oldugun halde mesaj yazarsın. vs...... saymakla bitmez. eminim benim gibi merak edenlerde vardır. bir ara topic açıp hayat hikayeni anlatsan diyorum :queen:
kimsin nesin hep diyorsun yönetim elimde büyüdü diye bu nasıl oldu süt sıkıntısı çektin mi vs...:queen: :queen:
şaka bir tarafa ama gerçekten hayat hikayeni merak edenlerdenim:cherry: