Sitemize Oy Verelim !!

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
MT Kargo Hizmetleri :mrgreen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
bende verdim gerek yok böle şeylere aslında tek kral var oda biziz :)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
dünyanın en güzel olgularından biri bence mutavazı kişilik olgusu ve sağlam duruş bunu muhafaza eden kişi ve kurumlar her zaman ayakta kalır yürür.
Ama şu unutulmamalıdır'ki hayat her şeye gebedir eğer biz bazı olgularımızı elden bırakırsak yıkılırız çünkü hiç birşey vazgeçilmez değildir!!!
erhan kardeşimiz bu mutavazı kişiliği beni bu siteden ayırmamıştır bu bir ekip çalışmasıdır tüm ekibimizin aynı hassasiyetle yaşama ve bu sitenin hayatına etki edeceğine inanıyor' nice senelere başarı ,paylaşım, yardımlaşma duygusuyla gideceğimize güvenim sonsuzdur!!! iyiki varsın MT
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylasım için tesekkürler oyumuz yollanmıstır
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hadi Motosiklet.Net ! Boş durmak yok, tıklayalım :cherry: :cherry: :cherry:

http://www.motosikletsiteleri.com/forumlar/




::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::

bi saniye dostlar...bu site kimdir...bağımsız bir sitemidir...saygınlığını tartışırım...bir anket veya analiz yapılması için yapan kişi veya kurumun kim olduğunu otoriter olması ve saygınlığıu bulunması gerekir...abidik gubidik bir link gibi....kimdir bunlar ve sitemizin bu tip oylara ihtiyacı varmıdır...ben böyle şeylere oy falan vermem...mt.nete 2 milyon oy verilse ne olucak sanki...isteyen istediği gibi şişirebilir bu tip anketleri...


samimi bir durum değil...nedir ne değildir çözemedim...:farao:

MT Kargo Hizmetleri :mrgreen:

müdür 2 yıldır bize bişey gelmedi...hep ben getirdim doritos...kola vs...:queen:


komtan şahidimdir...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
motoristan diye bi site varmış ilk defa duydum arkamızdan ikinci,107. oy :cat: benim
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
müdür 2 yıldır bize bişey gelmedi...hep ben getirdim doritos...kola vs...

herkeze en büyük merakın nedir diye sorsalar ben herhalde "metahanın hayatı" derdim:mrgreen:

kimsin nesin valla çözemedik. modlara admine kola doritos götürürsün. adminin ofisinde kodların içene edersin:)mrgreen: ). sitede banlı oldugun halde mesaj yazarsın. vs...... saymakla bitmez. eminim benim gibi merak edenlerde vardır. bir ara topic açıp hayat hikayeni anlatsan diyorum :queen:

kimsin nesin hep diyorsun yönetim elimde büyüdü diye bu nasıl oldu süt sıkıntısı çektin mi vs...:queen: :queen:

şaka bir tarafa ama gerçekten hayat hikayeni merak edenlerdenim:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
herkeze en büyük merakın nedir diye sorsalar ben herhalde "metahanın hayatı" derdim:mrgreen:

kimsin nesin valla çözemedik. modlara amine kola doritos götürürsün. adminin ofisinde kodların içene edersin:)mrgreen: ). sitede banlı oldugun halde mesaj yazarsın. vs...... saymakla bitmez. eminim benim gibi merak edenlerde vardır. bir ara topic açıp hayat hikayeni anlatsan diyorum :queen:

kimsin nesin hep diyorsun yönetim elimde büyüdü diye bu nasıl oldu süt sıkıntısı çektin mi vs...:queen: :queen:

şaka bir tarafa ama gerçekten hayat hikayeni merak edenlerdenim:cherry:

herşey küçükken benim karanlık bir ormanda kaybolmamla başladı...:p


o akşam beni motorcu abiler buldu...sevdiler okşadılar...beni segsoz dumanlarıyla büyüttüler...ilk söylediğim sözler...vınn...vınn vınn...olmuş...şimdi o motorcu abilere olan vefa borcumu ödüyorum...:)


dediğim gibi hepsinin (makine hariç) her vukutaını...motorlarındaki çiziğe kadar bilirim...bazılarını ben bile çizdim dermiiişim...:cherry:


adamlar yolumun üstündeler...işyerlerine bazen uğrarım...


KOMTAN nickli mod biraz arsız...buraya eli boş gelme diyo abi...:salut: :p



benim suçum günahım yok...bir üye olarak bazen baskı altında tutuluyorum...gezilerde danger0..komtan..olcan 138..eyong bana şiddet uyguluyorlar... tırsıyom artık...elim kolum bağlı...benim görevim hizmet ve denileni yapmak...daha fazla konuşturmayın beni nolur...:cherry: :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
neyse anlaşılan senin anlatmaya niyetin yok. tmm fazla konuşturmayalım:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi 5 numarada benden 116 olduk:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst