şırnaklı gençlerin tekno dansı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Şırnakta gençlik hep böyle tek tipmi giyinir.
Yoksa özel bir gün için mi böyle giyinmişler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Terörist bunlar , ne yöresel kıyafeti ..
 
Katılım
3 Ara 2016
Mesajlar
196
Terorist ? Allah akıl fikir versin yöresel kıyafet ne var bunda Barzanide böyle geziniyor ortalıkta düğün tarzı birşeyde giymişler belliki
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Terorist ? Allah akıl fikir versin yöresel kıyafet ne var bunda Barzanide böyle geziniyor ortalıkta düğün tarzı birşeyde giymişler belliki

işte bu durum, kürt halkının türk insanında bıraktığı izlenim. bu saatten sonra ister terörist olmuş ister normal vatandaş. gerçi bunlar kendini türk vatandaşından saymıyorlar, biz kürdüz diyip aynı zamanda tüm tc vatandaşlığı haklarından faydalanıyorlar. daha söylenecek çok şey var da, neyse.
bende de şahsen terorist izlenimi uyandırıyor bu kıyafet.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------


muazzam bi görsel şölen

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Arkadaşlar bu kıyafetler yöreseldir. Teröristlerde rahat olduğu için bu şalvarı tercih eder. Beline dolanan kuşak çok amaçlıdır ip olur tampon olur her ilk yardımda kullanılır. Yeleklerde el bombası mühimmat taşımaya yarar.

Adamlar default militan yani. Kuzey ırakın dip köyünde 70 yaşında ki dede böyle giyinir.

Kendi yöresel kıyafetlerini terörle özdeşleştirmiş olmaları tamamen kendi suçları.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
beyler ben egeliyim. zamanında atalarımız zeybek kıyafeti ile dağlarda osmanliya başkaldırmış. şimdi ben zeybek kıyafeti giysem terörist mi olurum?

yöresel kıyafet işte.

belki bir başkaldırı simgesi olduğu için tepki gösteriyor olabilir miyiz?

zihin fırtınası yapıyorum yanlış anlaşılmasın.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yalnız araya yanlışlıkla bir dişi girse, atom altı parçacıklarına ayıracaklar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst