Sirkeci Fiyatlarını bilen varmı?

Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
288
selam arkadaşlar

Ustalar bişi sorcam

Hondanın resmi sitesinde CBR 600 F modeli 13.500 ytl dior..

Peki bu model sirkecide varmıdır? varsa kaç para dır?

Ordan almak güvenlimidir?

kısaca sirkeci piyasasından anlayanlar yardım edin lütfen
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
sirkeci'de var mıdır bilmiyorum ama fiyatının farklı olacağını düşünmüyorum her yerde aynıdır. senin pazarlık gücüne bağlı olarak indirim yaptırabilirsin. sirkeci'den peşin paraya ucuz aksesuar alabilirsin veya çin malı motosiklet. ama Honda marka bir motosikleti çok ucuza alabileceğini düşünmüyorum.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
sırkecı özen motorda hıcbırzaman 600cc ve ustu motor gormedım ben yakın zamanda gıtmedım ama sırkecıde olacagını sanmıyorum
cbr 600 f 13,800 ylt dıye bılıyorum
 

Ice

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
26
Dostum haftasonu oradaydım ama o tip motorlar yok. Sadece ucuz çin motorları var. Oradan sadece aksesuar alınabilir. Bol pazarlık yapmayı unutma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst