Yağmurlu havayı bende sevmem.
Özellikle bir işim varsa önemli,mesaiye gidiyorsam denk gelmesin

Bikere yolda kalmıştım, yağmurda kaputu aç,lastiklere bak derken ıslanmış kedi yavrusu gibi dönmüştüm eve.
Ama işim gücüm yoksa o gün evdeysem yağabilir camı açıp uyumak güzel oluyor,çimen toprak kokusu eşliğinde.
Ayrıca her insanoğlu ölmeden sağanak yapmurda arabada giderken camı açıp,kendi klibini çekmeli,en sonda finali su birikintisinin içinde zıplayarak bitirmeli.
Evet beni bebekken kafa üstü düşürmüşler
