- Katılım
- 21 Nis 2016
- Mesajlar
- 151
- Konu Yazar
- #1
Arkadaş bu nasıl bir iklimdir ya. 19 Haziran'a gelmişiz 10 gün sonra resmen Temmuz'a merhaba diyeceğiz. TEMMUZ ya bildiğin TEMMUZ'a dayandık ve hala elimizde telefonlarla hava durumuna bakıyoruz. Bütün programlarımı motorsiklete göre yapan ve günde ortalama 40 km bu aracı kullanan bir adam olarak programlarımı sürekli ertelemekten sıkıldım. Hayır araba alsan yattığı yerden devasa masraf yaptığı yetmiyormuş gibi trafikten kafayı sıyırtan komforu ve güvenliği dışında hiçbir artısı olmayan otomobillere sıcak bakmaya başladım resmen
