Sırf şu havalar yüzünden motorsikleti bırakıcam nerdeyse

Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
151
Arkadaş bu nasıl bir iklimdir ya. 19 Haziran'a gelmişiz 10 gün sonra resmen Temmuz'a merhaba diyeceğiz. TEMMUZ ya bildiğin TEMMUZ'a dayandık ve hala elimizde telefonlarla hava durumuna bakıyoruz. Bütün programlarımı motorsiklete göre yapan ve günde ortalama 40 km bu aracı kullanan bir adam olarak programlarımı sürekli ertelemekten sıkıldım. Hayır araba alsan yattığı yerden devasa masraf yaptığı yetmiyormuş gibi trafikten kafayı sıyırtan komforu ve güvenliği dışında hiçbir artısı olmayan otomobillere sıcak bakmaya başladım resmen
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Napcan hocam Yağmura da ihtiyaç var.sonra barajlarda su kalmadı diye alert veriyorlar.
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
132
Çok ilginç ben de bu havalar ne kadar daha sürer acaba, keşke hiç ısınmasa diyorum.
Siz neden binemiyorsunuz ki? nefis serinlik. mont sırta yapışmadan, nem yüzünden nefes alamaz hale gelmeden fıtı fıtı gidiyoruz.

Bu kadar güzel bir Haziran geçirmek nasib oldu ve birileri bu havaları sevmiyor gerçekten zevkler ve renkler tartışılmazmış
 
Katılım
17 Nis 2017
Mesajlar
93
Hocam çok haklısın.Tam sıcaklar geliyor diyoruz 3. günün sonunda kesin yağmur yağıyor.Bunlar hep Serdar Ortaç'ın albüm çıkarmaması ile ilgili.
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
151
Çok ilginç ben de bu havalar ne kadar daha sürer acaba, keşke hiç ısınmasa diyorum.
Siz neden binemiyorsunuz ki? nefis serinlik. mont sırta yapışmadan, nem yüzünden nefes alamaz hale gelmeden fıtı fıtı gidiyoruz.

Bu kadar güzel bir Haziran geçirmek nasib oldu ve birileri bu havaları sevmiyor gerçekten zevkler ve renkler tartışılmazmış

Genelde artçılı kullanıyorum hocam serin serin takılmak eyvallah da ıslanmak hiç bana göre değil. Ben işyerine takım elbiseyle gidiyorum mesela. Bugün motorumla gelemedim. Çıkışta antrenmanım var ve şirket servisinin yakalanacağı trafiğin haddi hesabı olmayacak. ben metropolde yaşayan biri olarak yağmura romantik yaklaşamıyorum. Eksileri artılarını götürüyor günlük yaşamımda

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

Hocam çok haklısın.Tam sıcaklar geliyor diyoruz 3. günün sonunda kesin yağmur yağıyor.Bunlar hep Serdar Ortaç'ın albüm çıkarmaması ile ilgili.

Hahaha süpersin ya ofisin orta yerinde güldürdün beni resmen.
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
151
mesele havanın sıcaklığı değil, zırt-pırt yağmur yağması

Aynen öyle ve zaten mevsim normalleri de bu değil hani. Yahu bütün kışı zaten yağmur çamurla geçirmişimiz şurada rahat rahat yazı yaşayacağımız kaç ay var ki zaten ..
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Bu iş adamın psikolojisini bozar :) 2-3 Saatimi ayirip motoru yikiyorum,cilaliyorum zincir temizleyip yagliyorum kapinin onune cekiyorum max 1 gun hoop yagmur.Hadi bidaha yika cilala kapa brandayla hop bidaha yagmurun altinda.Motoru alali 4 ay olcak adam akilli binebildigimi hatirlamiyorum.
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
132
Merak etmesin sıcak sever - kuru hava severler. Tahminlere göre bu Çarşamba hem yağışlar ayrılıyor, hem de uzuun süreli sıcaklar yerleşiyor. İstanbul gün içi 30 derece ve neredeyse 10 gün yağış yok. (tabii bu ufak değişimler gösterebilir)

Tahmin:
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
31 yaşındayım ve 2009 dan beri motor kullanıyorum, böyle bir iklim görmedim bugüne kadar, Bursa da bizde çok muzdaripiz bu konudan fakat taktiri ilahi bu şekilde.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Hava yağışlı diyor ama ben bugün motosiklet ile işe geldim. Evden çıkarken yağış yoktu, yolda şiddetli yağmura yakalanacağımı anladığım zaman durup alt yağmurluğu giyerim. Mont zaten sugeçirmez, motorum da maxi-scooter yani çok sıkıntı yok. Artık mevsim geçişleri çok sert oluyor. Hafta sonu aniden sıcak olacak mesela.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
ustu tenteli motorlardan lazim o zaman :D asya ulkelerinde oldugu gibi..
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
151
Bu iş adamın psikolojisini bozar :) 2-3 Saatimi ayirip motoru yikiyorum,cilaliyorum zincir temizleyip yagliyorum kapinin onune cekiyorum max 1 gun hoop yagmur.Hadi bidaha yika cilala kapa brandayla hop bidaha yagmurun altinda.Motoru alali 4 ay olcak adam akilli binebildigimi hatirlamiyorum.

Aynen hocam cumartesi sabahı resmen kristal gibi parlattım makineyi meğersem aynı akşama yağmur geliyormuş hiç bakmamıştım telefona şimdi dakika başı hava durumuna bakıyorum. Rezil oldu motor anlayacağın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst