sinyal yanarken biip biip gibi bi ses çıkarsa sorun kalmayacak. o sesi eklemekte büyük iş değildir bence. bende arada unutuyorum.
sinyal yanarken biip biip gibi bi ses çıkarsa sorun kalmayacak. o sesi eklemekte büyük iş değildir bence. bende arada unutuyorum.
Çabuk alışırsınben fren yaparken gazı kapatmayı unutanlardanım:queen:![]()
:mrgreen:
Ben de bazen unutuyorum ama uzun zamandır sinyal vermemiş olsam dahi durduk yerde sinyal kapama düğmesine basıp duruyorum.
Alışkanlık haline geldi valla böyle giderse bozucam düğmeyi:mrgreen:
Hatta bir keresinde arkamda oturan arkadaşım, "o ne?, niye ikide bir basıp duruyorsun?" diye sormuştu, el alışkanlığı demiştim.![]()
sinyal yanarken biip biip gibi bi ses çıkarsa sorun kalmayacak. o sesi eklemekte büyük iş değildir bence. bende arada unutuyorum.