Sinyal Kısadevre Oldu Yardım :(

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Sinyal Lambalarıyla Oynarken Kabloyu Sıyırıp Bırakmışım Test Etmek Icın Sınyale Bastım Ve Tık Tık Sesı Cıkmadı Allah Allah Neden Dıyene Kadar Olayı Gordum
Şimdi İse Tesısat Hıc Bır Sekılde Calısmıyor Flaşör Aldım Taktım Sınyale Bastım Ve Flasorden Dumanlar Cıktı :( Sorun Neden Olabilir...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Sigortada olabilir. :)

Gerçi birdaha okudum flaşörden duman çıkmışsa devrede akım var demektir. Sigorta sağlam oluyor bu durumda. Ben flaşörden duman kısmını okumamışım. Özür dilerim. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Sigortada olabilir. :)

Sigorta Nerede Acaba Ben Bu Motorda Hiç Sigorta Kutusu V.s'e Rastlamadım Ayriyetten Sigorta Atmış Olsa Yeni Taktıgım Flaşör Neden Yandı :( İnternette Sınyal Sıstemının Şemasını Arastırdım Ama Bulamadım Nasıl Calıstıgını Bır Gorsem Sorunu Bulup Çözücem Ama :(
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka geçmiş olsun,bilgim de yok ki yardımcı olayım
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
kanka geçmiş olsun,bilgim de yok ki yardımcı olayım

Sorma Ya Deli Oldum Ugrasmaktan Yeni Aldıgım Flaşörü Taktım Sinyal Düğmesine Bastım Bi Baktım Dumanlar Çıkıyo Nasıl Çalıştığını Bi Çözsem Meletin...
Olmadı Komple 0dan Tesisat Yapıcam. Saçma Bişeyle Oynarken Sinyalleri Bozdum :)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sorma Ya Deli Oldum Ugrasmaktan Yeni Aldıgım Flaşörü Taktım Sinyal Düğmesine Bastım Bi Baktım Dumanlar Çıkıyo Nasıl Çalıştığını Bi Çözsem Meletin...
Olmadı Komple 0dan Tesisat Yapıcam. Saçma Bişeyle Oynarken Sinyalleri Bozdum :)

kesin sigorta atmıştır,kablolarında yanmış büyük ihtimalle,şimdi baştan mı yapacaksın:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Sigortan yanmış o da yetmemiş kabloları eritmişsin gibi görünüyor..
Yeni tesisat ve sigorta yolları görünüyor..

Flaşörden duman çıkması anı ile sinyalden röle sesi gelmeme anı aynı ise bu geçerli tabi..

Flaşörü sonradan takıp duman attırdıysan sigortada sorun yok demektir..
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Flasör dediginiz nedirki?? :silent:

Ama biryerlerden duman ciktiysa nanay...
Duman ciktimi o parcanin ömrü bitmis oluyor genelde...
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
190
çin malı motosikletlerde sigorta genelde akü panelinin olduğu kısımdadır 1 adet cam sigorta olması gerekir ama kablolarında yanmış tesisatın iyi bir usta tarafından elden geçirilmesi gerekli aksi durumda her an yolda kalabilirsin
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Abi anlasana şak şak şak diye yanıyor ya sinyal..
Şak şak şak..Flaş flaş flaş..Flaşör..:mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Abi anlasana şak şak şak diye yanıyor ya sinyal..
Şak şak şak..Flaş flaş flaş..Flaşör..:mrgreen:

Benim bildigim Flas fotograf makinesinde olur yaaaaaa :queen:
Ama ötekisi sinyal dir yada ampül
Ya sizin Türkceniz bozuk yada benim :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Flaşör, ampülün yanıp sönmesini ayarlayan zımbırtı. Tık tık diye ses gelir ya sinyaller açıkken, işte o sesin geldiği hede. İçinde naısl bir mekanizma varsa elektriği kesip veriyor devamlı sinyal ampüllerine.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Flaşör, ampülün yanıp sönmesini ayarlayan zımbırtı. Tık tık diye ses gelir ya sinyaller açıkken, işte o sesin geldiği hede. İçinde naısl bir mekanizma varsa elektriği kesip veriyor devamlı sinyal ampüllerine.

Haaaaaa
Ozaman is degisti...
Blinkrelais....
Ama ozaman yine siz haksizsiniz...
Bu relais yanip sönmezki..
Ampülün yanip sönmesini ayarlar...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Flaşör, ampülün yanıp sönmesini ayarlayan zımbırtı. Tık tık diye ses gelir ya sinyaller açıkken, işte o sesin geldiği hede. İçinde naısl bir mekanizma varsa elektriği kesip veriyor devamlı sinyal ampüllerine.

Olmaz..O dediğin röle..
Flaşör halk Türkçesi'nde yanıp sönen lambalar için kullanılıyor, Bkz. Dörtlü Flaşör
:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst