Sinek Kaydı

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
127 kutu 5'li Gillette bicagim oldu

127 kutu! Çok şahsına münhasır birisin hasmet! :)

Bende 10 yıldır ne saç ne sakal için berbere gitmiyorum. Saç kesimini küçüklüğümden beri sevmezdim zaten, birinin kafamı tartaklaması hoşuma gitmedi hiç! Ayrıca boş geyik muhabbet ve beklemek bana göre değil. Beni tanısa bile her kesimin sonunda "yıkıyım mı abi" lafına da ayrı bir gıcık olurdum! Saçlarım uzayınca koyun postuna döndüğünden hepte kısa kestirirdim...

Neyse saç kesim makinesi aldım 10 yıl önce. 3. makinem ve 2 yıldır klasik Moser kullanıyorum. Hem saçı hem sakalları onla oluyorum memnunum. Sinek kaydını hem hatun hem ben sevmem o yüzden mutluyuz yani. ;)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Bıyığı fırça ile köpürtüp yumuşatmak zordur burun altında kaldığı için. Önce bıyığı yumuşatmak için gayret sarfedin. Yoğun ve sert sakala sahipseniz, jilet ve jilet tutucu arasındaki mesafesi fazla olan agresif bir jilet tutucu ile denerdim ben olsam. Bu arada sakalınız yada bıyığınız ne yöne çıkıyorsa o tarafa doğru bir perde, sonra sağ-sol veya sol-sağ ikinci, üçüncü perde kesin. Asla ters almayın. Ne kadar yumuşarsa, tıraş o kadar başarılı olur.

Yumuşatmak icin saç kremi kullananı duydum. sac kremini surup bes dakika bekletinnde yumusuyomus. Bana mantıklı geldi.kafadaki de kil ; sakal , o da kıl. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst