Türkiye'de berberlik diye bir meslek var yahu.
Onlar varken kendi kendine traş mı olunur?

Valla kıymetini bilin berberlerin.
Biz burda yokluktan kendi kendimize traş oluyoruz.
Braun marka bir makinem var.
Çok nadir kullanırım.
Gayet güzel traş ediyor.
Fakat traş bıçağı ve jel ikilisini tercih ediyorum genelde.
Makina uzun sürüyor jilet daha şipşak.
Traş makinalarını hergün kullanmak gerekiyor.
Benim gibi 3-4 günde bir traş oluyorsanız jilet daha iyi.
Ayrıca makineler ilk kullanımlarda tahriş edebiliyor fakat bir kaç kez kullandıktan sonra yüzünüz alışıyor.
Fakat dediğim gibi sık traş oluyorsanız makina alın,
yoksa bir zaman sonra bir köşede unutuluyor.
Ben motosiklet ürettikleri için sempati beslediğim Gilette markasının jelini kullanıyorum.
Fakat traş bıçakları maalesef hoşuma gitmiyor.
2'li ve 3'lü bıçaklarını denedim en fazla 2 sefer randımanlı traş ediyor.
Üstelik sakal bir haftalık oldu mu kazımak ayrı dert, makineyi temizlemek ayrı.
Geçen sene carrefourun kendi markası bir bıçak aldım gayet memnunum.
Makine pek ucuz değil ama jilet başlıkları ucuz.
Türkiye'de varsa deneyin bir.
Diğer markalar 9 euroya makina satıp 19 euro bıçaklarına istiyorlar.
Üstelik dediğim gibi memnun da kalmıyorsunuz.
Carrefour'un ki de 9 civarı ama bıçakları 5 gibi bir fiyata satılıyor.
Ekonomik olarakta iyi yani.