Sanırım hiç yanlış sorum gelmez çok kolaydı fakat arkadaşlar yanlış anlamayın fakat şöyle sınava girenlere bir baktımda herkez çok rahat herkez geçeceğini o ehliyeti 1.5 ayda sorunsuzca alacağından fazlası ile eminler.. Eğitim gerçekten 0 ülkemizde..