sınavınız nasıl geçti

Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Sanırım hiç yanlış sorum gelmez çok kolaydı fakat arkadaşlar yanlış anlamayın fakat şöyle sınava girenlere bir baktımda herkez çok rahat herkez geçeceğini o ehliyeti 1.5 ayda sorunsuzca alacağından fazlası ile eminler.. Eğitim gerçekten 0 ülkemizde..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst