Sinan SOFUOĞLU Fotoğraflarını Burada Biriktirelim..

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Acı kaybımız olan Sinan SOFUOĞLU kardeşimizin en azından fotoğraflarını bu topicde toplamak istedim..

Konu sabitlenirse ayrıca sevinirim..Amacına ulaşması bakımından..

.
sinansfr1.jpg

Ben eklemeye başlayayım..
Sizde bulduklarınızı ekleyebilirsiniz..

.

krfzpist20hc7.jpg

.
krfzpist21xp0.jpg

.
krfzpist31kx8.jpg

.
krfzpist34nf0.jpg

.
krfzpist35kx3.jpg

.
7korfez12lm8.jpg

.
SinanSofuoglu.jpg

.
sofuogludugunhabericiks0.jpg

.
fft5_mf2993.Jpeg

.
4140dsc9188fz5.jpg

.
1223DSCF2458Small.jpg

.
korgezpist30pn5.jpg

.
korgezpist15lg9.jpg

.
dscf2300hg6.jpg

.
dscf2295lk2.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooooffff oooofff

sinan abi mekanın cennet toprağın bol olsun yüce rabbim günahlarını affetsin..

ALLAH geride kalanlara bas sağlıgı ailesine sabır versin..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
yanlıs haber motosiklet kazasında değil, yaya olarak karşıdan karşıya geçerken araba çarpması sonucu öldü.. bahattin sofuoğlu.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
evet büyük ağabey yaya olarak tarafik kazasında vefat etmişti, bu haberi hazırlayan insanlar biraz dikkat etmeli, okuyucuya saygısı yoksa ölüye saygısı olsun.

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olur inşallah...
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
cenaze ilgili tüm fotolar ve ilgili açıklamalar elim bugün yada yarın yüklemeye çalışcam
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Canım benim yaa. :salut: Ne acı allahım yarabbim sen kimseye gösterme... :salut:

takimzb0.jpg


sofuoglujerezz022603062dh.jpg


7korfez14sy4.jpg


7korfez15dv8.jpg


7korfez19jo0.jpg


7korfez20yl3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Allah gani gani Rahmet eylesin :pale: Mekanı cennet olsun inşallah... :pale:

n617071392792699757vb7.jpg


n6353944978172191125gq7.jpg


217n592245360_2940664_5531.jpg
3370n592245360_2939747_68.jpg
702n592245360_2939746_9937.jpg
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bi kaç fotoda arka lastiğinin inikmiş gibi ezildiğini gördüm.sizde farkettinizmi?

adaşım ! allah günahlarını affetsin mekanın cennet olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst