- Katılım
- 7 Şub 2018
- Mesajlar
- 830
- Konu Yazar
- #1
Yeni çıkan B sınıfı ehliyet ile 125cc'ye kadar motor kullanılabilme durumundan sonra neler olacak;
* 125cc motor fiyatları gelen talep patlamasından sonra inanılmaz derecede fahiş yerlere çıkacak.
* Çin malı kötü 125cc motorlar bile karaborsaya düşecek.
* 125cc sınıfında satış patlaması yaşanacak 50cc motosiklet sınıfı büyük sekteye uğrayacak, üretimler azalacak, zamanla kimse tercih etmemeye başlayacak, zaten 50cc fiyatları 125cc ile aynı idi herkes tabi ki gidip 125cc tercih edecek. Elinde 50cc stoku olan veya üretilmiş depolarda bekleyen 50cc'ler elde patlayacak.
* Daha önce hiç motor tecrübesi olmayan tecrübesiz B sınıfı sürücüleri trafiğin içine edecek, herkesi ve kendilerini tehlikeye atacaklar.
125cc blokların silindir hacimleri yükseltilecek bol bol gürültü kirliliği ve apaçilikler yaşanacak.
* 125cc'de yaşanan bu talep artışından dolayı fiyatlar yükselecek demiştik e tabi üst cc gruplarının fiyatları aynı kalır mı domino etkisi yaşanacak ve bütün cc gruplarına çok ciddi zamlar gelecek 250-300 bin liralardan aşağı 250cc motosiklet bulamayacaksınız. 500cc veya üstüne binebilene padişah torunu gözüyle bakılacak. 1 milyon tl üstüne çıkar tahminim 2024 yılı gibi 500cc üstü motosikletlerin çoğu.
Allah her kim ki bu ülke vatandaşına bunları yaşatacak ve yaşatıyor ise bin belasını versin vergi ödeyen bir vatandaş olarak da hakkım onlara sonuna kadar haram olsun.
* Biraz sert bir bitiriş oldu arkadaşlar belki ama artık bardak taştı. Bu tür adımları atmak başka ülkelerde kolay olabilir ama bizim gibi reel enflasyonun %150-200'lerde olan motosikleti işine gidebilmek için cebindeki son parası ile 50cc olarak tercih edip alan çok büyük bir kesimin olduğu yerde bu değişimler devrim değil yıkım yaratır.
* Bu fikirleri kendilerine kim veriyor bilemiyoruz fakat bu sistemin şüphesiz kazananları: BAYİLER, AL-SATÇILAR ve DİSTRİBÜTÖRLER!
Kaybeden ise yine aynı ve hiç değişmiyor; VATANDAŞ!!
* 125cc motor fiyatları gelen talep patlamasından sonra inanılmaz derecede fahiş yerlere çıkacak.
* Çin malı kötü 125cc motorlar bile karaborsaya düşecek.
* 125cc sınıfında satış patlaması yaşanacak 50cc motosiklet sınıfı büyük sekteye uğrayacak, üretimler azalacak, zamanla kimse tercih etmemeye başlayacak, zaten 50cc fiyatları 125cc ile aynı idi herkes tabi ki gidip 125cc tercih edecek. Elinde 50cc stoku olan veya üretilmiş depolarda bekleyen 50cc'ler elde patlayacak.
* Daha önce hiç motor tecrübesi olmayan tecrübesiz B sınıfı sürücüleri trafiğin içine edecek, herkesi ve kendilerini tehlikeye atacaklar.
125cc blokların silindir hacimleri yükseltilecek bol bol gürültü kirliliği ve apaçilikler yaşanacak.
* 125cc'de yaşanan bu talep artışından dolayı fiyatlar yükselecek demiştik e tabi üst cc gruplarının fiyatları aynı kalır mı domino etkisi yaşanacak ve bütün cc gruplarına çok ciddi zamlar gelecek 250-300 bin liralardan aşağı 250cc motosiklet bulamayacaksınız. 500cc veya üstüne binebilene padişah torunu gözüyle bakılacak. 1 milyon tl üstüne çıkar tahminim 2024 yılı gibi 500cc üstü motosikletlerin çoğu.
Allah her kim ki bu ülke vatandaşına bunları yaşatacak ve yaşatıyor ise bin belasını versin vergi ödeyen bir vatandaş olarak da hakkım onlara sonuna kadar haram olsun.
* Biraz sert bir bitiriş oldu arkadaşlar belki ama artık bardak taştı. Bu tür adımları atmak başka ülkelerde kolay olabilir ama bizim gibi reel enflasyonun %150-200'lerde olan motosikleti işine gidebilmek için cebindeki son parası ile 50cc olarak tercih edip alan çok büyük bir kesimin olduğu yerde bu değişimler devrim değil yıkım yaratır.
* Bu fikirleri kendilerine kim veriyor bilemiyoruz fakat bu sistemin şüphesiz kazananları: BAYİLER, AL-SATÇILAR ve DİSTRİBÜTÖRLER!
Kaybeden ise yine aynı ve hiç değişmiyor; VATANDAŞ!!