şile sofular köyü gezim

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar oncekı gunkı agva gezım kayıs kopması sonucu yarım kalmıstı.bende rota degıstırıp sofulara yolaldım.fotolar pek ıyı degıl ama buyrun bakalım.
Shot with W810i at 2007-08-19
Shot with W810i at 2007-08-19etraf biraz kırlı ıdare edelım artık
Shot with W810i at 2007-08-19
Shot with W810i at 2007-08-19
Shot with W810i at 2007-08-19
Shot with W810i at 2007-08-19
Shot with W810i at 2007-08-19
Shot with W810i at 2007-08-19ve dönüş.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
işte enduro ruhlu birisi daha :) Umarım en kısa zamanda bir enduroya kavuşur daha uzak yerleri, daha rahatlıkla gezersin :cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
işte budur yaaa ne orda burda sürteceksin atla motora takıl kafana göre bunun adı ÖZGÜRLÜK
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
işte enduro ruhlu birisi daha :) Umarım en kısa zamanda bir enduroya kavuşur daha uzak yerleri, daha rahatlıkla gezersin :cat:

sevdım enduro ruhlu lafını.scooturdan baska motor kullanamıyorum.scooturun endurosu cıkarsa alacam soz.

paylaşım için teşekkürler devamını bekliyoruz gezilerin :cat:

ınsallah foruma foto yuklemeyı yenı ogrendım.cok gezen bırı olarak yenı fotolarla karsınıza cıkacam.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
arabaların olduğu fotoda ki yerde çingeneler kalıyodu geçen sene.

ben insanlar denize girmek için gelmişler sanıp arabayı çektimki ne göreyim hepsi çingene sonra ufak ufak çaktırmadan vınnn :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hocam çadırı nereye kurdun öyle çöpler falan var :) Birde denizde senden başka yokmuş sanırım.Sahil bomboş :silent: Şilede çok dalga var nasıl yüzdün o denizde :) sana bir enduro motor lazım.iyi geziler
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arabaların olduğu fotoda ki yerde çingeneler kalıyodu geçen sene.

ben insanlar denize girmek için gelmişler sanıp arabayı çektimki ne göreyim hepsi çingene sonra ufak ufak çaktırmadan vınnn :)

valla cıngene gormedım tesadufen gıttım oraya bızım mıllet boyle ıste hertaraf cop ıcındeydı hatta ben coplerımı alıp yola cıkarken herkes garıp garıp baktı.nerdeyse ya kardes bırak ne geregı var dıceklerdı.

Hocam çadırı nereye kurdun öyle çöpler falan var :) Birde denizde senden başka yokmuş sanırım.Sahil bomboş :silent: Şilede çok dalga var nasıl yüzdün o denizde :) sana bir enduro motor lazım.iyi geziler

sabah erken saattı daha kımseler yoktu denızde oglen doldu .dalga herzaman oluyo sıle tarafında .
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
dikkat ettimde ben nereye gittiysem sende oraya gitmişsin tesadüfe bak:)

alacalı köyünün plajı çok güzel hem ağaçlık alanıda var piknik yapmak için birebir
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
campınglerı guzelmiş gırmedım ben bıdaha gıdersem oraya kuracam cadırı.
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet dediğin hep transalp, varadero tarzı olmalı hep, beşik gibi sallanıcaksın hiç yorulmayacak, her istediğin sollamayıda yapıcaksın. 2 tekerleğin gücünü hissedeksin, egzostun sesi bile adrenalin salgılayacak.. ben hayatımda böyle motosikletlere binersem, o zaman ben motorcuyum derim, yoksa 125 lik 150 lik motorlarla bizden motorcu olmaz. en azından bir twister olmalı, hani eskiden 250 lik mz ler vardı, o zaman onlar motorcuydu be.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst