silah1 seninle tohanede tanışmıştık..aynı yörede oturmamıza rağmen birtürlü görüşemedik..kalender adamsın vesselam..abilik yapman hoşuma gittiği için yazdım..gözlerinden öperim hoşca kal
bana haber verdi ya yetmezmi senin benzinin biter yolda kalırsın birde o var ya
birde biz sabah 3:30 buluştuk siz yola gidecektiniz benim misafirim var diye gelemeyince ben farukla gittim onun dönmesi lazımdı namaz kahvaltı hemen döndük benim de evde olmam lazımdı ondan size haber versek uykusuz yola gidecektiniz sizi düşündük ya:mrgreen::mrgreen:
bende hergün b.çekmeceden çorluya gidip geliyorum..bende akşamları geç dönüyorum ama hafta içi haberleşi bir çay içelim bu arada yeni motorada bakıp bir fikir verirsin..hoşca kalteşekür ederim elimden geldikce yapabildigim kadar ben akşamlari güzelcede oluyorum bu gün ve yarın işim var gec gelcem carşamba aksamı görüşelim
bak şimdi insanın birkere benzini biter anlarım birde üyarılıpta yok abi o birkere olur dersen birde tekrar benzinin biterse daha cok konusurum artı konsere gelebilirsem pankart accam dikkat benzini bitebilir konser yarım kalabilir diye:queen::queen::queen:yav abinie beni arkadaşlarımın arasında rencide ediyon hem eyübüniçeiriisnde küçük bi benzinlik var hem eski anneannemler falanda alibeyköyde oturuyo eyübe 10 dakka bende beyoğlundayım oda eyübe 15 dakka
![]()
bize haber vermden istanbula geliyon bide gidiyon ayıp ulen telefonumuz bile var !!!! gelme bidaha gelirsen valla tekerine çomak sokarım![]()