- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
- Konu Yazar
- #1
Daha önce lodosta düşen motorumun stator kapağı çatlamıştı kaynak olur mu diye konu açmıştım fakat koşturmaktan bir türlü fırsatım olmadı sargılarının üzerindeki vidaları çekiçleyince sökmeyi başardım fakat kabloları tutan birde siyah parçayı tutan toplamda 4 adet vidayı ne yaptıysam sökemedim(çekiç, nokta, düz tornavidayı açılma yönüne doru koyup çekiçleme, wd40, havya ve ısı tabancasıyla ısıtma, vida üzerine oksijenli su dökme) İrfan abime(piyanist_irf) danıştım oda bana tornavida tarzı bir alet olduğunu vidanın üzerine koyup çekiçle arkasından vurunca basınç yapıp vidayı açtığını söyledi fakat kendisine de lazım olduğu halde ismini unutmuş bende hem internetten aradım hemde hırdavatçılara sordum fakat bana uzaydan gelmişim gibi suratıma baktılar şimdi bu aletin ismini bilen yada internette rastlayan var mı
fikir vermesin açısından vidaların fotosunu da ekliyorum

fikir vermesin açısından vidaların fotosunu da ekliyorum

