Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
Su "sıkıntı yok"
tdk ya mecaz anlamda "sorun, problem yok" diye girsin yazacagim hepinize yıl kac olursa olsun.burada olaylara mecazi anlamda kisilik
biciliyor. "Bu arabanin hiçbir sıkıntısı yok"
yani "bu bebek sana sorun cikarmaz" cok uzak degil gibi.
Merak etme ustadim, TDK'yakindan takip eden biri olarak merakla bekliyorum.
Her sene zaten turkcemize giren yeni kelimeleti de ekliyorlar.
Dil, yasar.. yasamali da gelismeli de.