- Katılım
- 29 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,438
Seni nasıl bu forumda tutuyorlar anlamıyorumNe veriyosun yönetime ?
![]()
Ancak bunu soylersin balkon cocugu seni
Kafan bu kadar basar işte :mrgreen:
Seni nasıl bu forumda tutuyorlar anlamıyorumNe veriyosun yönetime ?
![]()
Daha yaratici seyler bulun arkadaslar.
Boyle dalasmami olur?
Kibar kibar!!
Hadi pamuk eller klavyeye.
Banlanip, Bandirma'ya gidelim.
Balik yiyelim.
Lan edepsiz herif, ağzından hayırlı 1 kelime çıkmıyor senle nasıl normal konuşayım ben![]()