- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
aaa seni unuttuk biz
eywalla bilader
çok mesudum
ekleriz..Dikkatten kaçmış![]()
YAAAAA....
aLT TARAfı arabada sessizce oturacaktım:farao:
aaa seni unuttuk biz
eywalla bilader
çok mesudum
ekleriz..Dikkatten kaçmış![]()
tabıkı tequ arkadasımmm tugcesende hemen gobıs fotorafını yolla senınkınıde ekleyelmm jr
tugce ben o kadar dedım agzı var dılı yok dıe ama dınleetemedm
öle oturmayla olmuyo..Cebine atıcan elini biraz..Su yakmıyo arabaYAAAAA....r:
aLT TARAfı arabada sessizce oturacaktım:farao:
Sen demezsin şekerim sen üçkaıt yapıosunn:mrgreen:
Jr diyor halaa yaa...
Göbişim yok benim hhhıııııhhh:bounce:
öle oturmayla olmuyo..Cebine atıcan elini biraz..Su yakmıyo araba
nerde yok bırak allasen![]()
noldu sekermmmmm
heyyyttt junııora dokunmayınn onunla ben ugrasırım:![]()
kimse giymemişti,ben giyersem abes kaçabilirdihem düştüm kolum ciğer gibi oldu diye topic açıyosun, hem de montunu giymiyosun hala.adana sıcaklarına veriyorum bunu ama kınadım seni.
bi de teker yapıyosun su falan çıkçak kayıp düşçeksin:farao: :queen:
absolut şişesi çok ilginç şeyleri işaret ediyo![]()
ufak yaniHelal şekerciimmm:cherry:
Junior derkenn:cherry:
kimse giymemişti,ben giyersem abes kaçabilirdi
ufak yani![]()
Ne zeka valla:cat::cherry::mrgreen:
bana apti demiola neyse ki kimse
Bu arada Mert kardeşimle yaptığımız olay bir telefon konuşmasını yarın yayınlayacağım sitede .bakmadan geçmeyin![]()
Bi kerem bana şirin mimiklerimden dolayı apti diyolar:cherry:
kimse giymemişti,ben giyersem abes kaçabilirdi![]()
kırcan kolunu bacağını abesi görcen sonra![]()