- Katılım
- 13 Haz 2006
- Mesajlar
- 39
ya o yönden iyi de, harleyde insan biraz kalbinin sesine göre hareket ediyor.. cvo breakout benim ilk gördüüm an aşık olduum bir zemberek.. 7ay koştum peşinden ve öyle sahip oldum... ve ilk harleyim bu arada..harleylerde bir üst modele geçişte motoru geri alma kolaylığı sağlamıyorlar mıydı? bu arada breakout sahibi misin, kendisi ileri safhalarda göz diktiğim bir motor)