- Katılım
- 3 Tem 2014
- Mesajlar
- 499
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selamlar. Ben motomaxdan securage marka şifreli halat kilit almayı düşünüyorum.Anahtar taşımaktan iyidir hemde motora sabitleme aparatıda mevcut. Kullananlar varmı??
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Şifreli kilit kullanan yokmu şimdi. Tühtüh ne hayallerim vardı o kilit için :salut:
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Şifreli kilit kullanan yokmu şimdi. Tühtüh ne hayallerim vardı o kilit için :salut: