- Konu Yazar
- #1
Bugun sym fiddle 3 200 aldım . Sıfır olarak aldım .
Motor kalkarken çok zorlanıyor . 15 km 'e kadar anıra anıra kalkıyor .
Üstelik sehpasının üzerine çıkarttığımda da rölantide arka tekerlek dönmüyor . Az gaz veriyorum yine dönmüyor . Biraz daha veriyorum ayakları üzerinde motorsiklet titremeye başlıyor . Biraz daha verince bu sefer donuyor .
Balata sikiyor diye düşündüm. Tekerleği kontrol ettim, tekerlek çok rahat donuyor hatta serce parmağımla bile donduruyorum .
Bunun sebebi nedir . Bilen var ise cok makbule geçer .
Motor kalkarken çok zorlanıyor . 15 km 'e kadar anıra anıra kalkıyor .
Üstelik sehpasının üzerine çıkarttığımda da rölantide arka tekerlek dönmüyor . Az gaz veriyorum yine dönmüyor . Biraz daha veriyorum ayakları üzerinde motorsiklet titremeye başlıyor . Biraz daha verince bu sefer donuyor .
Balata sikiyor diye düşündüm. Tekerleği kontrol ettim, tekerlek çok rahat donuyor hatta serce parmağımla bile donduruyorum .
Bunun sebebi nedir . Bilen var ise cok makbule geçer .