sıfır regalmi 10 bin km de hyosun gv 250 mi

Katılım
16 May 2010
Mesajlar
11
sıfır regalmi 10 bin km de hyosun gv 250 mi hangisi mantıklı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:08 ----------

regalmi hyomu demedim dikkat edin 10-15 binde hyomu sıfır regalmi dedim yani 5,500 liraya sıfır regalmi 6 binliraya temiz 2. el bi hyomu
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Hyosung regalden daha kaliteli daha hızlı bir motor ama 2.el alacağın motor kazalı yada arızalı ise hiçbir anlamı yok tabiki sıfır regal derim ama alacağın 2.el hyosung temiz ve sorunsuz ise al derim.Ama max. hyosung 2.ele verilebilecek para 4500 dür diye düşünüyorum.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2007 model 3000 km'de Gv 250 4,500Tl'ya yeni İstanbul'dan aldı bir arkadaş.
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
4.500 liraya temiz sorunsuz gv250 bulabilirsin..ilanlara bak teklifini sun,acele etme gv al
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
50.000 kmde bir gv 250 bile olsaydı seçimine tavsiye olarak hyo derdim...bu gün şahit olduğum bir olayı anlatayım...İzmit dönüşü MT den regal raptoru olan bir arkadaş sağa çekmiş bişeyler arıyordu..biz durduk yanına gittik...akü gün boyu sorun çıkarmış...onla uğraştıktan sonra dönüş yolunda akü dış kapağı yere düşmüş ve doğal olarak o hızda yere çarptığı için kırılmış...parçalarını topluyordur arkadaş...regal iyidir hoştur dedik tavsiye ettik ama yinede gv 250 nin ölüsüyle bile kıyaslamam şahsen...gv 250 her yönüyle daha tok motor...çok çok temizleri var sahibinden.com da...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Temiz bir 2. el Hyo GV250 varken gidip sıfır Regal Raptor almak tamamen zevk işi olurdu heralde...

Kısace cevabım Hyo Gv250.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dikkatini çekmek için taş attım aga sana...unutmayasın kankini diye...

ama 2007 3000 km senin gördüğün...birde gv 250 nin arka yüzü var...:p

Makine 0 km gibiydi en ufak kıl çizik bile yoktu Metehandro kardeşim benim.

Bir de 2007 model 1 senelik makineler olur o da kapak olsun. Askerde bomba atma şampiyonuydum 10 da 10:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Makine 0 km gibiydi en ufak kıl çizik bile yoktu Metehandro kardeşim benim.

Bir de 2007 model 1 senelik makineler olur o da kapak olsun. Askerde bomba atma şampiyonuydum 10 da 10:queen:

hehe hemen kaptın fotodan dimi sahte imam sayko hoca ...:queen:

Valla burada da bombacım sensin ...Satoyla bi tanıştıramadım seni kanka:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst