Sıfır motorda montaj hatası ve servis umursamazlığı

Katılım
13 Eyl 2023
Mesajlar
31
Merhaba 13 haziran 2024 tarihinde ABAYLAR autopia şubesinden sıfır mondial wing aldim motorda 50 kilometre sonra elektrik arizasindaj dolayı motora elektrik gelmemeye başladı kontağı çevirince tepki yoktu fakat akü baglantisindaki kablolari biraz sallayinca geldiğini farkettim bu şekil devam ettim ve yakin zamanda yol üstünde yine bu sorundan motor stop etti yani beni yolda birakti... Daha 400km de bir aylık bir motorun bu arizayi vermesini geçtim servisinin whatsapp hattina yazdığımda ariza randevusu dolu git başka yer bul gibi laubali tavırlarla motora bakmaktan kaçıyorlar. Farkli arkadasimin telefonundaj rodaj bakımı için yazdim tabi efendim buyrun hemen yarina randevu verelim 1000tl ücreti var gibi yuzsuzlukle cevap verdiler:)) sizce ne yapmam gerekiyor
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Akü kutup başlarını sıkmalısın. :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bayii'nin iç sesi ; ' altı üstü 50 lik almıssın bizidemi satın alıcan ' ( üzgünüm ama olan bu ) Motosiklet dünyasına hoşgeldin.
 
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
293
Güzel bir avukat tutup öncelikle tespit talepli başvuru daha sonrada sıkı bir tazminat ya da iade .Sen bakma buralarda yazanlara. Olaylar anlattığın gibiyse iyi bir avukat ile 50 cc lik diye küçümsenen motosikletten dünyanın tazminatını alabilirsin. Bilgin olsun.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Güzel bir avukat tutup öncelikle tespit talepli başvuru daha sonrada sıkı bir tazminat ya da iade .Sen bakma buralarda yazanlara. Olaylar anlattığın gibiyse iyi bir avukat ile 50 cc lik diye küçümsenen motosikletten dünyanın tazminatını alabilirsin. Bilgin olsun.

türkiye'de mi?

3-4 yıl sürecek davada dünyanın tazminatıyla bi market alışverişi yaparsın.
 
Katılım
13 Eyl 2023
Mesajlar
31
Keşke nasıl yapacağımı bilsem abi :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------

Memlekette sıfır motor bile almak ızdırap hocam allahtan bunlara güvenip pahalı bir şey almamışım çünkü direkt randevu yok çekiyorlar
 
Katılım
27 Nis 2023
Mesajlar
54
Yapılacak şu: Cebinden parasını verip ne sorunu varsa yaptırıyorsun ardından hızlıca elden çıkartıyorsun sonrada bidaha çin malı motosiklet almıyorsun. Bu kadar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst