Her emniyetin belirli sayida randevusuz gelenleri kabul etme limiti var bu 2 kisidir 3 kisidir ama sabah erkenden giderseniz halledebilirsiniz. Banada emniyetteki memur soyledi. O yuzden randevusuz olmaz derlerse diretebilirsin.
Tutanak tuttunuz mu? Sigortaya haber beyan vs yaptınız mı?Pazar olmasına rağmen bugün hallettim randevu olayını arkadaşlar, sağolun.
Ek olarak motoruma park halinde arkadan araç çarptı ve motorumda maddi hasar var. Yk olaral trafik sigortasıda yaptırmıştım ancak plakası yok. Şikayetci olsam ne gibi durumlarla karşılaşırım..? (Motor sıfır olduğu için plakası yok daha 2 haftalık)