Sıfır motor plaka çıkarma? Zamanım azaldı

Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
4
Merhabalar, sıfır motor aldım gd250r. Ancak sarıyer trafik şubede ne hikmetse boş randevu günü çıkmıyor birtürlü. Farklı bir trafik şubeden çıkarabilirmiyim? Zannedersem motoru aldıktan 1 ay içerisinde çıkarmalıymışım plakayı.
 
Katılım
7 Haz 2017
Mesajlar
54
Hayır,ikamet ettiğin yerin emniyet müdürlüğüne müracaat edebiliyorsun İstanbul da.İleri bir tarihe alıp,o tarihten önce gidip şansını deneyebilirsin.
Haftasonu sistem çalışmıyor(ben alırken haftasonu vermemişti),Pazartesi sabah 9 dan sonra dene.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Haziran ayında aldım. Cuma akşamı saat 5te bir sonraki hafta için randevu saatleri açılıyor demişlerdi. 5e çeyrek kala girdiğimde pazartesi ve salı doluydu. Çarşamba saat 9a randevu alabildim. toplamda 210tl emniyete 15tl de plakaya verdim. İkamet ettiğin ilçeden almazsanız yapılmaz diyorlar. Tanıdık falan varsa ilçe de randevu da önemli değil, sıradaki plakayı verip devam ediyor dosyalar hazır zaten.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Her emniyetin belirli sayida randevusuz gelenleri kabul etme limiti var bu 2 kisidir 3 kisidir ama sabah erkenden giderseniz halledebilirsiniz. Banada emniyetteki memur soyledi. O yuzden randevusuz olmaz derlerse diretebilirsin.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Her emniyetin belirli sayida randevusuz gelenleri kabul etme limiti var bu 2 kisidir 3 kisidir ama sabah erkenden giderseniz halledebilirsiniz. Banada emniyetteki memur soyledi. O yuzden randevusuz olmaz derlerse diretebilirsin.

Ben gittiğimde internet sitesi yazan bir kayıt verdiler, randevu alacaksınız dediler. Sağolsunlar çok ilgililer
 
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
125
Emniyetın karsısında trafık müsavirleri oluyor genelde.Ben 30tl vermıstım.Her evrakı hazırladı.Birde onlarda bos randevu oluyor haberin olsun.
 
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
4
Pazar olmasına rağmen bugün hallettim randevu olayını arkadaşlar, sağolun.

Ek olarak motoruma park halinde arkadan araç çarptı ve motorumda maddi hasar var. Yk olaral trafik sigortasıda yaptırmıştım ancak plakası yok. Şikayetci olsam ne gibi durumlarla karşılaşırım..? (Motor sıfır olduğu için plakası yok daha 2 haftalık)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
trafik işi tamamen para yedirmene bağlı.
eğer ordaki iş takipçilerine, sigortacılara para verirsen 10 dakikada işini hallederler, ama para vermezsen sıralarda sürünürsün, sürekli bi evrak eksik olur, şunu getir, bunu tamamla..
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Pazar olmasına rağmen bugün hallettim randevu olayını arkadaşlar, sağolun.

Ek olarak motoruma park halinde arkadan araç çarptı ve motorumda maddi hasar var. Yk olaral trafik sigortasıda yaptırmıştım ancak plakası yok. Şikayetci olsam ne gibi durumlarla karşılaşırım..? (Motor sıfır olduğu için plakası yok daha 2 haftalık)
Tutanak tuttunuz mu? Sigortaya haber beyan vs yaptınız mı?
Şikayetle elinize hiç bir şey geçmez maalesef.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst