sıfır mondial 100kh & 2004 honda nh100 wawe ?

Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
100kh & 2004 honda nh100 wawe ?(aldım,resimlerini ekledim)

arkadaşlar şehiriçi ekonomik ulaşım için cup tarzı bir motosiklet almak istiyorum,önerilerinize ihtiyacım var,siz olsanız bunlardan hangisini tercih edersiniz? (ikiside aynı fiyat aşağı yukarı):silent:


motoru aldım,resimler 2.sayfada
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
bende cup kullanıyorum kymco actıv110 sehır ıçi trafıkte dörtdörtlük
soruna gelınce bence de honda yı tercıh etmende fayda var.....:cat:
arkadasım bende sana bırsey sormak ıstıyorum
galıba gs 500 kullanıyorsun bende 2.el gs500 arıyorum ama max 4.500-6.500 arası buyuk makıne oldugu ıcın cok dıkkatlı ve arastırmacı davranıyorum cunkı 2.el motor alacagım aksı bır durumda bana masraf acmasını ıstemıyorum
gs 500 ıcın ne dersın benım 2 secenegım var er-5 ve gs500 genelde gs 500 ü tavsıye edıyorlar hem parca fıyatı hemde parca bekleme sorunu yasamazsın dedıler bu makıneyı kulllanan arkadasarım sanada aynı soruyu sormak ıstıyorum
sımdıden tesekkurler.....:)
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim,wave kullanan yokmu acaba hiç sitede?
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Waweyi gördüm ben oda cılız birşey duruyor bence onu tercih etme normalda honda derimde ama bu wawe için demiyorum çünkü motorun sadece bujisi var, balatalar, benzin filtresi var başka bişey yok bu cup modelde bence mondiali tercih et
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
31
abim ben honda wave kullandım acayip memnun kaldım ama çaldırdım kısmet işte. mondial ucuz ve güzel teknik aksam olarak pek bi farkları yok tek önemli fark birisinin anahtarında honda birisinde mondial yazıyo! benim görüşüm hondadan yana ama fiyt farkı cok. ben honda al derim sonuçta
HONDA HAYAT ONDA
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
görünüşleri aynı ama malzeme olarak honda üstündür. mondialin tek üstün olduğu yer ön frenin disk olması.

motor olarak honda her zaman daha uzun ömürlüdür. 100cc motor binlerce km sorunsuz yapar.

bence biraz daha maddi durumu zorla 2.el innova al.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
evet ben de vergi avantajını düşündüğüm için 100 ccyi geçmek istemiyorum,madem ekonomi yapacağız heryerden yapalım değilmi:cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
aldım motoru,yarın belki fotolarını koyarım,honda wave :cherry: :cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
hadi hayırlısı mustafa abi kazasız belasız iyi sürüşler :cat:
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
22
Ben silent rider ın kardeşi. bence hondadan şaşma yaklaşık 2 3 sene kullandık ve motorda tık yok yani baya bi dayanıklı ayrıca önünü kaldırabiliosun:cat:
Yakıt olarakta baya bi hesaplı. 10 milyona depo full oluo we dünyayı dolaşıosun. Bence honda wawe!!!
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
arkadaşlar resimlerini çektim sonunda,görüş bildiren herkese teşekkür ederim :cat:




 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst